Menors
Tercera acusació contra el pare de Yéremi per suposats abusos sexuals
La filla gran de la seva exparella i germana de la segona denunciant assegura que li va tocar el cul

Juan Francisco Vargas, pare de Yéremi Vargas, desaparegut fa 14 anys a Vecindario, té una nova acusació sobre abusos sexuals a menors, la tercera en dues setmanes.
La primera denúncia, presentada per la seva filla de 13 anys, va conduir a la seva detenció dimarts 31 d’agost. Dos dies després, el dijous 2 de setembre, Juan Francisco Vargas va ser detingut de nou, acusat d’abusos sexuals per la filla de la seva exparella, també de 13 anys. Ara és la seva germana, ja major d’edat, qui ha explicat que ella també ha sigut víctima d’abús sexual per part del pare de Yéremi.
Notícies relacionadesAquest cas, segons s’ha detallat aquest dilluns en el ‘Programa de Ana Rosa’, a Telecinco, va sorgir al prendre declaració a la germana de la segona denunciant. La noia va referir a la policia en la seva declaració fets similars als relatats per la seva germana petita i per la filla de Juan Francisco Vargas. L’agent que li va prendre declaració li va fer saber que aquests fets eren constitutius de delicte i que podia també presentar una denúncia.
Segons les dades aportats per la periodista Cruz Morcillo en el programa matinal, la filla gran de l’exparella va denunciar que Juan Francisco Vargas «una vegada li va tocar el cul».
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
- Diada ¿Quins centres comercials estan oberts aquest 11 de setembre a Barcelona i Catalunya?
- Nou cicle republicà ERC canvia la seva imatge: renuncia al groc del procés i es passa al taronja i al beix
- Assetjament escolar "A 5è de Primària el nostre fill ens va dir que volia tirar-se a la carretera perquè no volia tornar a l'escola"
- Baròmetre de setembre Enquesta CIS: El PSOE es dispara i treu nou punts a un PP que retrocedeix després dels incendis
- L’activista ultra Charlie Kirk mor d’un tret en una universitat de Utah
- Conciliació Nous permisos parentals a Espanya: Com demanar-lo, des de quan i a qui beneficia
- FUTBOL El CTA reconeix que el gol de Ferran al Mallorca-Barça hauria hagut de ser anul·lat
- Seguretat ciutadana Martorell instal·larà 145 noves càmeres de videovigilància per «ampliar el sistema de seguretat ciutadana actual»
- Guerra a Gaza L’Eurocambra dona suport a trencar relacions amb Israel però evita parlar de «genocidi» a Gaza
- Política monetària El BCE manté els tipus en el 2% davant el control de la inflació i la resistència de l’economia