Terratrèmols
La costa alacantina registra 4 sismes aquesta matinada
El més important, de 3,8 graus de magnitud, s’ha produït a la 01:04 hores
La matinada d’avui dilluns, la costa alacantina ha registrat 4 moviments sísmics, segons ha informat l’Institut Geogràfic Nacional.
El primer dels sismes s’ha registrat a les 00:50 hores amb una magnitud de 2,8 graus a l’escala Richter i amb epicentre a 1.000 metres de profunditat.
Vuit minuts més tard, a les 00:58, es registrava el segon moviment sísmic a 24.000 metres de profunditat i amb una magnitud de 2,0 graus.
El tercer i més important s’ha registrat a la 01:04 hores amb una magnitud de 3,8 graus i a 7.000 metres de profunditat. Es tracta del terratrèmol de més magnitud registrat a la província d’Alacant des que va començar l’any 2021.
Finalment a les 03:11 es registrava el quart moviment sísmic amb una intensitat d’1,9 graus en l’escala Richter i a 15.000 metres de profunditat. El quart sisme costaner
Aquests quatre moviments sísmics, registrats al litoral alacantí, podrien estar relacionats amb l’eixam sísmic que s’està produint en els últims dies al mar d’Alborán, on en les últimes 24 hores s’han registrat 72 terratrèmols.
- Iria Domínguez, psiquiatra y presidenta de ACPSM: "La societat no ens permet parar, si pares et quedes al marge”
- Alcaraz: "Ferrero i jo continuem sent amics. Hi ha bona relació"
- Al-Attiyah fulmina el somni de Roma i sentencia el Dakar
- El Barça naufraga en una nit calamitosa sense atac ni defensa
- Vermut i plebiscit per a Florentino i per al vestidor
