L'IMPACTE DE L'EPIDÈMIA
Coronavirus a Galícia: última hora del nombre de casos
El nombre d'infectats per coronavirus a Euskadi ascendeix a 22.385 persones, amb 758 morts

zentauroepp53277059 coronavirus zamora200815153030 /
L’epidèmia del coronavirus continua reportant casos a Galícia. El número d’infectats per la Covid-19 en aquesta comunitat ascendeix a 22.358 , amb 758 morts, segons les últimes dades oficials. [Segueix les últimes notícies sobre el coronavirus a Galícia].
El brot que ha desencadenat la pandèmia del coronavirus SARS-CoV-2 es va originar el desembre del 2019 a la ciutat de Wuhan, en el centre de la Xina. Des d’allà, la Covid-19 s’ha estès per tot el món.
Notícies relacionadesEl primer cas a Espanya, diagnosticat el passat 31 de gener, va ser el d’un turista alemany que havia estat en contacte al seu país amb una persona contagiada.
La primera mort per coronavirus a Espanya es va confirmar el 3 de març: es tractava d’un home que va morir el 13 de febrer en un hospital de València. Des d’aleshores, el saldo mortal de l’epidèmia no ha deixat d’augmentar.
- Laura Lobo, advocada experta en herències: “No s’ha de donar per fet que els nebots hereten del tiet solter i sense fills”
- Marc Márquez passa pel quiròfan i es complica la seva reaparició
- Doncs no va ser en directe
- Solidaritat amb Palestina ¿La vaga del 15 d’octubre per Palestina segueix endavant després de l’acord de pau? Sí, i aquests són els serveis mínims
- Nou estadi L'adjudicació de les obres al Camp Nou sota sospita
- ACTUALITAT BLAUGRANA El FC Barcelona, davant la falta de demanda, obre els passis de temporada a abonats que no van acompanyar a Montjuïc
- Contra Sánchez Junts no descarta una moció de censura «instrumental» sense Feijóo com a candidat
- Informe tècnic El Fòrum Econòmic Mundial assenyala les 10 tecnologies amb més potencial per fer front al canvi climàtic
- FUTBOL El virus FIFA complica el clàssic al Barcelona i juga a favor del Reial Madrid
- CRISI CRIBRATGE L’Antonio, afectat per errades del cribratge del càncer de còlon a Andalusia: «Vaig esperar quatre anys els resultats»