Guàrdia Urbana
Desallotjat un ‘botellon’ al bosc de Collserola per al qual es van vendre entrades
La policia municipal identifica dos dels organitzadors que no van aconseguir fugir dels agents durant la intervenció

La Guàrdia Urbana va desallotjar la nit d’aquest divendres passat un ‘botellon’ al bosc de Collserola, per al qual els organitzadors havien arribat a cobrar entrades. La policia municipal va intervenir abans que comencés la festa il·legal i va identificar-ne dos dels organitzadors, aquells que no van aconseguir fugir dels agents. Els autors de la trobada fallida van arribar a vendre un mínim de 65 entrades. Entre els objectes requisats per les autoritats es compta un altaveu de mida mitjana, un parell de focus petits i diverses bosses amb beguda alcohòliques de baixa qualitat i barreja, segons ha fet públic la Guàrdia Urbana a través del seu compte de Twitter.
Ahir la #gubSSG va evitar una festa il·legal a la zona forestal de #Collserola per a la que es van arribar a vendre fins a 65 entrades 🎫 Durant els preparatius, els organitzadors van fugir del lloc en veure arribar les patrulles 🏃💨, però dos d'ells van poder ser identificats. pic.twitter.com/dBaNZOojqX
— Guàrdia Urbana Barcelona (@GUBBarcelona) 31 de julio de 2021
L’actuació policial va tenir lloc als compassos previs a la festa, quan els organitzadors estaven ultimant els preparatius per a l’arriba d’aquest mínim de 65 persones que havien pagat entrada per accedir al dispositiu habilitat. Va ser llavors quan els agents es van personar al lloc i els organitzadors van fugir. Tots excepte dos, que no van aconseguir fugir de la policia local i van ser identificats.
- Un incendi al Baix Ebre crema 570 hectàrees, el 90% als Ports
- Osona Una ‘moto espia’ dels Mossos capta per la C-25 un conductor sense cinturó, parlant pel mòbil i bevent
- FUTBOL El Reial Madrid demana ajornar el seu partit de lliga contra l’Osasuna al 29 d’octubre
- El mapa territorial Enquesta CIS: El PSOE assetja cinc governs autonòmics del PP en l’equador de la legislatura
- En ple estiu Barcelona tanca la font ornamental de Glòries convertida de facto en piscina infantil
- A Barcelona Els Mossos abaten un home que va matar el seu germà d'un tret i es va atrinxerar a Calldetenes
- Helicobacter pylori: així són els símptomes de la infecció que afecta la meitat de la població
- Homenatge a represaliats pel franquisme
- L’empresa mèdica que portarà IA catalana a un concurs de l’ONU
- La meitat dels espanyols augmentarien la despesa en defensa