Biscaia
Ascendeixen a set els detinguts en relació amb la pallissa rebuda per un jove a Amorebieta, cinc dels quals menors
La investigació continua oberta i no es descarten nous arrestos, segons ha informat el departament basc de Seguretat

El nombre de detinguts des d’aquest dimecres a la tarda per la seva presumpta implicació en la pallissa a un jove a Amorebieta (Biscaia), que es manté greu a l’Hospital de Cruces, s’ha elevat en les últimes hores a set, cinc dels quals menors d’edat.
La investigació continua oberta i no es descarten nous arrestos, segons ha informat el Departament basc de Seguretat a Europa Press.
Notícies relacionadesEls fets van passar cap a les tres de la matinada en un parc d’Amorebieta, quan es va iniciar l’aldarull, en el qual el ferit va començar a rebre diversos cops per part d’un grup de joves, mentre es gravava l’agressió en un vídeo que ha sigut difós a les xarxes socials.
El noi va ser traslladat a l’Hospital de Cruces, on continua ingressat amb pronòstic greu. Per la seva banda, l’Ertzaintza, en col·laboració amb la Policia Municipal d’Amorebieta, continua treballant en la identificació i localització de tots els autors de la brutal agressió.
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Tensió als Estats Units "Motivació política" en l’assassinat d’una congressista i el marit
- Tensió als Estats Units Els EUA surten al carrer de forma multitudinària en protesta per Trump
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Tempesta judicial i política La caiguda de Cerdán impulsa en el PSOE avançar les generals
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»
- L’hora més crítica Sánchez acudirà dimecres a la sessió de control al Congrés per respondre per l’escàndol de Santos Cerdán
- Les gravacions del cas Koldo Koldo García va oferir al cap de la Policia Nacional avions d’Air Europa per deportar migrants magribins durant la covid
- Augmenten les probabilitats que un asteroide impacti contra la Lluna el 2032