Apallissat diumenge
Brutal pallissa a un jove a Amorebieta: l’agredit continua greu
Un jove es manté ingressat a l’Hospital de Cruces (Biscaia) en estat greu després de rebre una pallissa durant una baralla multitudinària la matinada de diumenge passat a la localitat d’Amorebieta (Biscaia), segons ha informat el departament basc de Seguretat.
Els fets van passar cap a les tres de la matinada en un parc de la localitat, quan es va iniciar l’aldarull, en el qual el ferit va començar a rebre diversos cops per part d’un grup de joves, mentre es gravava l’agressió en un vídeo que ha sigut difós a les xarxes socials. El jove va quedar inconscient a la zona de Jauregiberrian.
Notícies relacionadesEl noi va ser traslladat a l’Hospital de Cruces, on continua ingressat amb pronòstic greu. Per la seva banda, l’Ertzaintza, en col·laboració amb la Policia Municipal d’Amorebieta, manté oberta una investigació en relació amb els fets.
Diversos centenars de veïns d’Amorebieta es van concentrar ahir a la nit per protestar per aquesta agressió, convocats per les associacions d’hotelers d’aquesta localitat biscaïna.
- Noves relacions afectives Parelles sèniors que viuen separades, el model LAT en auge: «Conservo la meva llibertat i no discuteixo pel comandament de la tele»
- Entre Vila-real i l’Hospitalet Cau un clan familiar que es va apropiar de 19 vehicles d’alta gamma d’un servei de subscripció conegut com ‘el netflix dels cotxes’
- L’estratègia comunitària Tusk crida al rearmament d’Europa i critica la política migratòria de la UE
- Sessió al Congrés La pujada de les pensions i l’ajuda al transport cauen al tombar-les Junts i PP
- Comerç La batuda en súpers 24 hores va detectar una vintena d’infraccions laborals
- Set mesos de la normativa Òmnium portarà a la Comissó Europea el seu informe sobre l’amnistia per assenyalar les «irregularitats» en la seva aplicació
- «He defugit tot allò que fos l’èxit ràpid, m’he anat autoboicotejant per créixer a poc a poc»
- Crim a Sant Joan les Fonts La investigació de l’assassí de la dona de Girona, pendent dels psiquiatres
- Balanç anual El Prat es manté com a segon aeroport europeu en trànsit origen-destinació
- Negociacions Puigdemont pressiona el Govern central perquè presenti un nou decret de pensions: «L’aprovaríem avui mateix»