L'IMPACTE DE L'EPIDÈMIA
Coronavirus a Alacant: última hora dels casos al País Valencià
El nombre d'infectats pel coronavirus al País Valencià puja a 22.695 persones, amb 1.462 morts

zentauroepp53275899 coronavirus alicante200815160747 /
L’epidèmia del coronavirus continua al País Valencià. El nombre de casos d’infectats per la Covid-19 en aquesta autonomia puja a 22.695, amb 1.462 morts, segons les últimes dades oficials. [Seguiu les últimes notícies sobre el coronavirus a Alacant].
El brot que va desencadenar la pandèmia del SARS-CoV-2 es va originar el desembre del 2019 a la ciutat de Wuhan, al centre de la Xina. Des d’allà, la Covid-19 s’ha estès per tot el món.
Notícies relacionadesEl primer cas a Espanya, diagnosticat el 31 de gener, va ser el d’un turista alemany que havia estat en contacte al seu país amb una persona contagiada.
La primera mort per coronavirus a Espanya es va confirmar el 3 de març: es tractava d’un home que va morir el 13 de febrer en un hospital de València. Des d’aleshores, el saldo mortal de l’epidèmia no ha deixat d’augmentar.
- Ciència espacial Telescopis de tot el món observen l’arribada d’un gegantí objecte interestel·lar al nostre Sistema Solar
- Investigació en marxa Una desena d’afectats per càncer denuncien la fàbrica de Tenneco a Badalona: «Ho fem pels nostres fills»
- Habitatge turístic Multes de fins a mig milió d’euros per als propietaris d’habitatges que no realitzin aquest tràmit
- Òbit Qui era Diogo Jota, el jugador del Liverpool mort en un accident de trànsit a Zamora
- Servei al límit "¿Per què no surt el meu tren?" Així controla Rodalies les incidències des del seu Centre de Gestió
- Una genial Vicky López gaudeix a la ‘platja de Berna’
- El 50% de les assegurances a Espanya es contracten a través de mediadors
- Espanya ultima l’esborrany de l’estratègia espacial per créixer a la UE
- Un accident de trànsit acaba amb la vida de Diogo Jota
- El Tour es prepara per al duel entre Pogacar i Vingegaard