La pandèmia a Catalunya
Vergés veu «molt probable» que l’oci nocturn reobri per a Sant Joan
Argumenta que la gent celebrarà la revetlla igual i que seria positiu que hi hagués diferents opcions i regulades
La consellera de Salut en funcions, Alba Vergés, ha afirmat aquest dimecres que l’oci nocturn podria reobrir «a les portes de l’estiu» i ha aventurat que és «molt probable» que això pugui succeir amb motiu de la revetlla de Sant Joan.
En una entrevista a RAC-1, Vergés ha expressat el seu respecte pels qui hauran de prendre la decisió, però ha dit que coneix el que ja s’ha treballat amb el nou conseller de Salut, Josep Maria Argimon.
Ha argumentat que la revetlla de Sant Joan «la gent la celebrarà, i per això veu amb bons ulls que hi hagi «maneres diferents» de poder celebrar-la, i que aquestes siguin de manera més regulada. Ha advertit, no obstant, que això haurà de ser «amb mesures» i sent conscients que la pandèmia de la Covid-19 encara no s’ha acabat.
Al marge de la voluntat del Govern de Pere Aragonès per reobrir l’oci nocturn, és necessari que el Govern espanyol derogui el decret encara vigent que estableix el tancament de l’oci nocturn a tot l’Estat.
- Londres 1960 L’única vegada que Espanya tampoc va participar a Eurovisió: aquest va ser el motiu
- Ensenyament A 4t d’ESO triaran entre matemàtiques acadèmiques o pràctiques
- Per indemnitzacions Les velles patates Corominas de Badalona deixen un deute de 200.000 euros al final de la seva liquidació
- Senglars Pots emmalaltir de pesta porcina per menjar carn de porc o embotit? Tot sobre el brot que alerta el món
- La cuina d’una obra mestra Rosalía, una cap que sap escoltar
