Sospita del SEM
Directius d’una empresa d’ambulàncies de Catalunya, investigats per haver-se vacunat contra la Covid
Un sindicat denuncia que càrrecs de l’empresa TSC s’han posat dosis malgrat no tenir contacte directe amb malalts de coronavirus

El Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) investigarà si els directius d’una empresa d’ambulàncies adjudicatària d’aquest servei a Catalunya s’han vacunat malgrat no tenir contacte directe amb malalts de Covid, segons han informat fonts del SEM.
El SEM està garantint que les empreses del seu entorn es puguin vacunar amb les mateixes condicions que el personal propi, ha explicat aquesta empresa pública, que «ha facilitat els canals de vacunació i ha informat les empreses adjudicatàries dels criteris que ha marcat el Departament de Salut».
En un comunicat s’indica que, com que el Sistema d’Emergències no gestiona directament aquestes empreses, «i per tant no té accés a la llista de professionals que han facilitat, el SEM investigarà els fets i traslladarà el resultat de les seves investigacions a l’Agència de Salut Pública, perquè, si s’ha produït alguna irregularitat, pugui prendre les mesures que consideri oportunes».
Notícies relacionadesEl col·lectiu de Tècnics en Lluita ha denunciat aquest dimecres a Twitter que «directius de l’empresa TSC [Transport Sanitari de Catalunya] que no tenen contacte amb pacients i tampoc no són personal sanitari es colen en les vacunacions i són vacunats».
Directivos de la empresa TSC que no tienen contacto con pacientes y tampoco son personal sanitario, se cuelan en las vacunaciones y son vacunados.
— 🚑 Tècnics En Lluita 🚑 (@TLluita) 20 de enero de 2021
Intolerable que @albaverges @Esquerra_ERC sigan protegiendo a estas empresas privadas
Seguir hilo
👇🏾👇🏾👇🏾👇🏾👇🏾👇🏾👇🏾👇🏾👇🏾
La vacunació es va iniciar dilluns passat amb el personal d’ambulàncies que treballa en el transport de persones malaltes d’aquesta empresa i, entre els empleats que van rebre la vacuna, es trobaven suposadament diversos directius que no tenen contacte amb malalts de Covid pel seu perfil professional, han denunciat fonts sindicals.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Successos Un piròman provoca nou incendis en mitja hora a Cambrils i deixa danys en comerços i restaurants
- Conseqüències de l’apagada El Govern té un pla b amb reserves de gasoil per si hi ha una altra apagada
- Entrevista Joan Gabriel Bergas, catedràtic en Enginyeria Elèctrica de la UPC: "Són set 'barcelones' que van caure de cop"
- PRIMER DE MAIG ¿Per què l'1 de maig és el Dia del Treball?
- Futbol Sis partits de sanció a Rüdiger, que els aprofita per operar-se