a l'octubre
Els Mossos investiguen la desaparició d'1 kg de cocaïna de la seva comissaria de Sant Feliu de Guíxols
La droga estava sota custòdia al búnquer de l'ABP, un lloc al qual només accedeixen els policies
La Divisió d'Afers Interns s'ha fet càrrec d'una sostracció que va tenir lloc el mes d'octubre
mossos car 1200
Els Mossos d’Esquadra investiguen la desaparició d’un quilogram de cocaïna de la seva comissaria de Sant Feliu de Guíxols (Girona). Tal com ha avançat la SER i ha confirmat aquest diari, la Divisió d’Afers Interns s’ha fet càrrec d’una sostracció que va tenir lloc el mes d’octubre.
Aquesta divisió investiga els casos de mala praxi policial i en aquest cas tot apunta que qui ha robat la droga és un agent de la mateixa ABP del Baix Empordà. Només els policies tenen accés al búnquer d’on va ser sostreta, un recinte tancat on es custodien objectes delicats com armes, joies o droga que intervenen en el desenvolupament del seu treball.
La setmana passada, la unitat canina de la policia catalana va estar a l’ABP en el marc d’aquesta investigació, mirant de trobar pistes que ajudin a descobrir quin agent s’ha quedat amb el quilo de cocaïna.
- Col·lapse crònic La ratera diària de Barcelona: per què les rondes ja no donen més de si i què proposen els experts
- HI HAVIA QUATRE ATRAPATS Tres morts i un ferit després d’una allau a prop del balneari de Panticosa
- Previsió meteorològica Nit de Cap d’Any gelada: l’arribada d’una massa d’aire fred provocarà un marcat descens dels termòmetres a tot Espanya
- Estat dels embassaments Cinc dies de pluges torrencials disparen les reserves dels pantans catalans del 70% al 82%
- Tragèdia al mar La família dels valencians morts en el naufragi d’Indonèsia: «No tornarem a Espanya sense tots quatre, tots junts»
