a cadis
Denunciat un conductor d'autobús de línia que conduïa i mirava el seu mòbil
Ha sigut posat a disposició judicial, per un suposat delicte contra la seguretat viària i per conducció imprudent, al posar en perill la integritat física dels 13 passatgers
Un conductor d’un autobús de línia de Cadis ha sigut posat a disposició judicial després que els seus passatgers denunciessin que, mentre conduïa, feia ús del seu telèfon mòbil reiteradament, ha informat avui la Guàrdia Civil.
Un dels tretze passatgers que anaven a l’autobús va gravar amb el seu telèfon mòbil com el conductor en uns moments feia ús del telèfon amb la seva mà esquerra, mentre amb la dreta mantenia el volant, i en altres moments el mirava mentre estava dipositat al costat de la finestra.
El passatger de l’autobús, que feia la línia Jerez - San José del Valle - Junta de los Ríos per carreteres comarcals i locals, va denunciar els fets a l’oficina virtual de l’Agrupació de Trànsit de la Guàrdia Civil.
Notícies relacionadesEl Grup d’Investigació i Anàlisi de Trànsit (GIAT) va identificar el lloc, el vehicle i el conductor de l’autobús.
Aquest ha estat posat a disposició judicial, per un suposat delicte contra la seguretat viària i per conducció imprudent, al posar en perill la integritat física dels 13 passatgers, dels altres usuaris de la via i la seva pròpia.
- La nova Casa Blanca Les protestes contra Trump s’estenen per tot els EUA
- Accident aeri Un avió amb 242 passatgers amb destinació a Londres s'estavella durant l'enlairament en una ciutat de l'Índia
- Presumptes comissions Santos Cerdán dimiteix com a secretari d'Organització i deixa el seu escó al Congrés
- Educació a Catalunya Niubó avança que les proves de competències bàsiques no han anat bé: «Remuntar els resultats no serà fàcil»
- Tempesta judicial i política Una gravació de Koldo vincula Santos Cerdán amb comissions
- Cerimònia al Palau Reial Felip VI demana defensar «cada dia» la democràcia que representa la UE
- Acord Kosovo accepta acollir migrants deportats pels EUA
- La nova Casa Blanca Trump eleva més la tensió amb una desfilada militar
- Guerra al Pròxim Orient L’ONU aprova la resolució d’Espanya per a l’alto el foc a Gaza
- Pimec celebra la seva entrega de premis a Barcelona