última etapa
Optimisme amb la vacuna d'Oxford: els resultats de l'assaig, abans del 2021
«Hi ha una petita possibilitat» de tenir-la per Nadal, afirmen

BRA100. Brasilia (BRASIL), 14/02/2017. Una persona se vacuna contra la fiebre amarilla hoy, martes 14 de febrero de 2017, en una clínica en Brasilia (Brasil). Este año, Brasil ha tenido 234 casos confirmados de fiebre amarilla y 79 muertes por la enfermedad, según un informe publicado el lunes por el Ministerio de Salud. Del total de muertes, 69 ocurrieron en Minas Gerais, el estado más afectado desde el principio el brote. El virus de la fiebre amarilla se transmite por mosquitos Haemagogus y Sabethes. EFE/Joédson Alves /
La vacuna contra la Covid-19 desenvolupada per la Universitat d’Oxford podria presentar els resultats de l’última etapa del seu assaig abans que acabi l’any, però no és clar si es llançarà abans de Nadal, va dir dimecres l’investigador cap de l’assaig de la vacuna.
«Soc optimista que puguem arribar a aquest punt abans de finals d’any», va dir Andrew Pollard sobre la presentació dels resultats dels assajos d’aquest any.
Preguntat sobre si la vacuna estaria a punt per Nadal, va dir: «Hi ha una petita possibilitat».
- Innovació residencial Així és la casa de dues plantes d’Amazon: una llar amb tot inclòs i per menys de 25.000 euros
- Alerta INUNCAT La pluja torrencial colpeja el Vallès, el Maresme i el Barcelonès i deixa calamarsa i riuades en diversos municipis
- Un clàssic "Autèntiques i picants": el bar de Rubí aclamat per les seves patates braves
- Iglesias justifica l’escola privada dels seus fills per la "pressió social"
- Salut afirma que va alertar Badalona sobre l’assentament amb tuberculosi