Pandèmia mundial
Coronavirus a Espanya i el món: Última hora de la Covid | Notícies en DIRECTE
Els indicadors de la pandèmia evolucionen favorablement a Espanya i Catalunya malgrat lleugers augments en el nombre de casos, però amb descens en la taxa d’infecció. Avui el ministre de sanitat, Salvador Illa, augura en una entrevista que a finals d’estiu s’espera tenir una immunitat de grup amb el 70% de la població vacunada. Tot això el dia en què els primers camions amb 184.275 dosis de la vacuna de Pfizer han sortit de la planta de producció a Portage (Michigan) per iniciar la vacunació massiva als Estats Units.
EL PERIÓDICO segueix al minut les últimes notícies relacionades amb la Covid i les seves repercussions a Espanya i la resta del món:
Xina Catalunya Desescalada Estat d'alarma a Espanya Coronavirus a Espanya Coronavirus a Catalunya Coronavirus Virus
- El final de la ronda catalana Iniesta s’estrena amb victòria a la Volta
- Successos Un incendi al port de Barcelona crema contenidors de mercaderies i aixeca una gran columna de fum negre
- PSOE Sánchez reivindica davant la militància el 'No a la guerra': «Espanya actua amb coherència i no renuncia als seus principis»
- Salut laboral La Generalitat ja incentiva els centres mèdics que escurcin les baixes de pacients, malgrat les crítiques
- Crisi de governança La remodelació del Govern entorpeix el pla de la Moncloa per fer fora Ángel Escribano d’Indra
