OPERACIÓ POLICIAL
Troben 104 quilos de marihuana entre els mobles d'una furgoneta a Girona
Tres detinguts pel contingut del vehicle, droga per valor de prop de 180.000 euros
zentauroepp54310837 imatge de la plantaci interior de marihuana localitzada pel200801120629 /
La furgoneta obstaculitzava el pas i va provocar sospites pels seus desperfectes i perquè hi havia telèfons mòbils i bitllets de cinc euros escampats per l’interior. Una patrulla va preguntar al conductor del vehicle i al seu acompanyant pels danys, pels mòbils i pels diners i no van saber què respondre. I així els mossos van trobar a Girona 104 quilos de marihuana que estaven ocults en 92 bosses a l’interior del cotxe, entre mobles, sofàs, un piano, armaris i algun matalàs.
La droga, informa Efe, té un valor de prop de 180.000 euros, i es van detenir tres persones en una operació que va tenir lloc el 25 de juliol al carrer de Francesc Ferrer i Gironès, i de què els Mossos han informat aquest dissabte. Els detinguts són el conductor, l’acompanyant i una tercera persona que es va amagar darrere d’una nevera en un establiment pròxim. En una de les papereres del local es van trobar 1.650 euros en bitllets de 50.
Un, a la presó
Els detinguts són dos alemanys i un polonès sense domicili conegut i de 31, 40 i 68 anys d’edat. Van passar a disposició judicial dimarts passat. El conductor de la furgoneta va ser enviat a presó pel jutge, que va deixar als altres dos en llibertat amb càrrecs.
- Una jutge investiga la suplantació de la identitat d’Ustrell
- Amb un rebut anual de 17,5 euros de mitjana Unes 240.000 llars de l’àrea de Barcelona començaran a pagar el Tribut Metropolità el 2026
- Agressió sexual Una dona denuncia que l’home que li llogava una habitació a Manresa la violava
- Notícies falses a internet Brigitte Macron porta a judici 10 persones per haver difós que és home
- Demografia Barcelona és la capital espanyola amb més proporció de població estrangera i on més creix
- El PSOE ignora l’origen dels 181.150 euros que va avançar la trama Koldo
- Joan Carles I defensa la seva "herència" democràtica i vol tornar a Espanya
- Manuel García-Castellón: "El cas Leire no em sorprèn. Les clavegueres sempre hi són"
- Segueixin atents a les pantalles
- Sánchez presentarà els Pressupostos malgrat el cop de porta de Puigdemont
