Crítiques per la decisió britànica
Ryanair no reduirà els vols entre el Regne Unit i Espanya després de la «lamentable» quarantena
«Veurem altres brots localitzats i hem de ser prou flexibles per afrontar-los», diuen des de la companyia
zentauroepp40218154 a ryanair aeroplane prepares to land at dublin airport in du180705122632 /
Més crítiques a la decisió britànica d’imposar quarantena als viatgers que arriben d’Espanya. Ryanair no planeja reduir la capacitat de volar a Espanya després de la «lamentable» decisió del Govern britànic de desaconsellar tots els viatges no essencials a la part continental del país a causa del coronavirus, va dir dilluns el director financer Neil Sorahan.
La Gran Bretanya va imposar dissabte una quarantena de dues setmanes a tots els viatgers que arriben d’Espanya després d’un augment dels casos de coronavirus, una decisió molt dura i sobtada per al turisme després de mesos de tancada.
«Crec que és lamentable, molt decebedor», va dir Sorahan a Reuters en una entrevista després de la publicació dels resultats financers trimestrals, recull Reuters.
Notícies relacionades«No tinc dubtes que veurem altres brots localitzats i hem de ser prou flexibles per afrontar-los a mesura que sorgeixin en les pròximes setmanes i mesos», va afegir.
Quan se li va preguntar si Ryanair reduiria la capacitat entre els dos països, Sorahan va dir que «no tenim plans de reduir la capacitat en el mitjà termini».
- Desnonament massiu Els desallotjats del B9 acampen sota una sortida de la C-31 a Badalona i Albiol diu que farà desmuntar les tendes
- Accident mortal Mor atropellada una jove de 20 anys que circulava en patinet a Sant Cugat
- Anàlisi L’advocat Martín-Duarte
- Transport irregular de viatgers Una batuda inèdita multa taxistes pirata i detecta conductors explotats a l’aeroport del Prat
- Mobilitat Viatges il·limitats per 6,20 euros a l'any: així pots demanar la targeta social a Barcelona per a majors de 60 anys o discapacitats amb rendes baixes
- Previsió meteorològica L’episodi de pluges intenses «estàtic» s’acarnissa a Badalona, el Maresme i el Vallès a l’espera de més precipitacions
- Crisi ramadera L’últim senglar infectat canvia l’escenari: «Reforçarem la vigilància en l’entorn de Sant Cugat per detectar més casos»
- Professor i pedagog Mor als 87 anys Joaquim Arenas, un dels pares de la immersió lingüística
- Escàndol internacional Trump, Clinton i la trama Epstein d’abús sexual: les claus
- Accident mortal Mor atropellada una jove de 20 anys que circulava en patinet a Sant Cugat
