homicidi per imprudència
Mor un ciclista atropellat per un conductor ebri a Tortosa
El jove de 19 anys va ser envestit frontalment per un vehicle a la T-301
zentauroepp8306582 vallcarca 5 6 2008 los mossos d esquadra realizan controles 200622145007 /
Un ciclista de 19 anys va morir dimecres a la nit després que el conductor d’un cotxe –que conduïa sota els efectes de l’alcohol– l’atropellés frontalment a la T-301 a Tortosa (Tarragona), segons ha informat el Servei Català de Trànsit (SCT) aquest dijous en un comunicat.
Els Mossos van rebre l’avís a les 22.28, i han detingut el conductor del cotxe per dos presumptes delictes contra la seguretat del trànsit: per homicidi per imprudència greu i per conduir sota els efectes de l’alcohol.
Notícies relacionadesArran de la incidència es van activar quatre patrulles dels Mossos d’Esquadra, una dotació dels Bombers de la Generalitat i tres ambulàncies del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM), i amb aquesta ja són 49 les víctimes d’accident de trànsit a la xarxa viària interurbana de Catalunya.
- Estat del català L'impuls a l'oferta de cursos de català per a adults a Tarragona arriba a nous públics: "Em feia vergonya no entendre l'idioma"
- ACTUALITAT BLAUGRANA Indignació al Barça: valora presentar una protesta a la UEFA per l'arbitratge davant l'Atlètic
- Missió a la Lluna Artemis assaja les primeres rutines d'esport lunar: així és la màquina amb què s'han entrenat els astronautes durant la missió
- Confirmada la condemna a 14 anys de presó per a un home que va violar una dona a Manresa després de treure-la de casa amenaçant els nens
- Recomanacions Els esmorzars de bar que més ho peten a Barcelona
