alarma al baix empordà
Un ferit crític i un altre de greu en un incendi al port de Palamós
El foc, declarat a les 11.45 hores, ha afectat quatre embarcacions
Una persona està en estat crític i una altra ferida greu a causa d’un incendi al Port Esportiu Marina de Palamós (Baix Empordà), declarat aquest dimecres al matí.
El Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) ha explicat en una publicació de Twitter recollida per Europa Press que han activat tres unitats terrestres i l’helicòpter medicalitzat.
Els Bombers de la Generalitat han detallat que han rebut l’avís de l’incendi a les 11.45 hores, que afecta quatre embarcacions, i han activat vuit dotacions, i també estan treballant a la zona Salvament Marítim i la Policia Local.
- Sondeig polític d’Espanya Enquesta eleccions generals Espanya: L’auge de Vox dispara el bloc de la dreta i acosta el PSOE al PP
- La Seguretat Social adverteix: si guanyes 300 euros al mes hauràs de donar-te d’alta com a autònom
- Comerç icònic Lledó Mas diu adeu després de 118 anys
- Testimoni Commoció a València per l’home trobat mort després de 15 anys: «Mentre pagues, ningú es preocupa de si ets viu»
- Dotze d’octubre Una recepció sense Sánchez ni Ayuso
- Així és com pots evitar una de les estafes telefòniques més comunes de l'any 2025
- L'ànima vella i l'esperit jove del Toro més contemporani
- Sense previsió de represa La dana Alice obliga a cancel·lar 27 trens en el corredor ferroviari entre Barcelona i València
- Seguretat Social El Govern proposa apujar la quota dels autònoms entre 11 i 200 euros el 2026
- Futbol El Barça va concedir a Limak l’obra del Camp Nou malgrat que un informe tècnic li atorgava la pitjor puntuació