nova mesura
Mercadona obliga a girar el carro al passar per caixa
D'aquesta forma pretén que es mantingui la distància de seguretat entre els clients i caixers

Cajeros protegidos por mamparas en un supermercado Mercadona de València, el 24 de marzo. /
Portar mascareta, posar-se gel hidroalcohòlic a l’entrar.... Els supermercats han incorporat diverses mesures als seus establiments amb l’objectiu d’augmentar la seguretat dels clients i treballadors en la crisi del coronavirus.
Entre tots els protocols que han incorporat aquestes cadenes d’alimentació n’hi ha un que ha sorprès els usuaris, avança ‘Información-EMV’, del mateix grup editorial que ‘El Periódico de Catalunya’.
Es tracta de l’incorporat per Mercadona recentment que consisteix que, al passar per caixa, els clients girin el carro a l’acostar-se a la cinta per passar els productes.
A les preguntes dels tuitaires del perquè d’aquesta mesura, la coneguda cadena de supermercats ha assenyalat en el seu perfil a Twitter que «d’aquesta manera poden anar col·locant els productes a la cinta mentre es respecta la distància de seguretat». Per tant, d’aquesta forma Mercadona pretén que es mantingui la distància de seguretat entre els clients i caixers, ja que si passés el consumidor davant del carro estaria a menys distància de l’empleat.
Productes per a barbacoes
Notícies relacionadesD’altra banda, Mercadona ha augmentat al voltant d’un 15% les vendes dels productes per preparar barbacoes pels canvis d’hàbits del consumidor després de la irrupció de la Covid-19.
L’assortiment, compost per múltiples referències diferents i elaborat per més de 30 proveïdors, segons la zona de venda, està compost per carns fresques com mitjanes, costelles i entrecots, i per preparats com embotits, hamburgueses i broquetes.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Guerra a Ucraïna Trump es limita a amenaçar Rússia amb aranzels mentre rearma Ucraïna
- Comissió Bilateral Estat-Generalitat ERC veu insuficient el nou finançament: "La música sona bé, però les concrecions són mínimes"
- Finançament autonòmic Andalusia esclata contra l’acord de finançament amb Catalunya i el Govern li ofereix acollir-se al mateix model
- Successos La investigació de l’incendi de Paüls apunta a l’acció humana com a causa: negligència o provocat
- Estudi científic ¿Per què algunes persones necessiten posposar més vegades el despertador? La ciència té una resposta (i afecta més les dones)