petició al ministeri
El Govern proposarà que dilluns només avancin a la fase 3 Catalunya Central i Girona
BCN i les seves àrees metropolitanes seguirien a la fase 2, igual que Lleida i les comarques del Garraf i l'Alt Penedès
	zentauroepp53694219 restaurante barcelona200608193546 /
El Govern proposarà al Ministeri de Sanitat que dilluns que ve només avancin a la fase 3 les regions sanitàries de la Catalunya Central i Girona, per la qual cosa Barcelona i la seva àrea i també Lleida hauran de seguir una setmana més a la fase 2.
Segons ha informat del Departament de Salut, tampoc avançaran a la fase 3, que aquest dilluns s’han integrat a la regió metropolitana sud de Barcelona, per qüestions de mobilitat, malgrat que ja portaran dues setmanes a la fase 2.
Camp de Tarragona, Terres de l’Ebre i Alt Pirineu i Aran, a seguir a la fase 3
Així, la proposta del Departament de Salut, que s’ha aprovat aquesta tarda en la reunió del Pla d’Emergències de Protecció Civil de Catalunya (Procicat), és que el Camp de Tarragona, Terres de l’Ebre i l’Alt Pirineu i Aran es mantinguin la setmana que ve a la fase 3, mentre que Lleida, la ciutat de Barcelona i les regions metropolitanes nord i sud continuarien a la fase 2, juntament amb el Penedès i el Garraf.
- SEGURETAT SOCIAL I PENSIONS El Govern manté la ‘retallada’ a les pensions: jubilar-se abans de temps es penalitzarà tot i que s’hagin cotitzat més de 40 anys
 - Patrimoni històric Alerta per la contínua demolició d’estacions de ferrocarril centenàries
 - Els excessos de la paternitat Els pares helicòpter aterren a la facultat per protegir els seus fills
 - Sistema de salut 70 anys del Vall d’Hebron, el gran hospital públic català
 - Privacitat "Jo mai dono el DNI": un expert explica com donar les teves dades de forma segura en hotels i allotjaments
 
- Crítica de llibres ‘Mentideros de la memoria’, de Gonzalo Celorio: retalls de temps
 - Aquests són els millors supermercats per comprar pa, segons l’OCU
 - Lluita per la presidència del Barça L’oposició busca enderrocar Laporta mitjançant una complexa unió
 - Acte a la Generalitat Illa llança la seva reforma de l’administració pública de la Generalitat amb 50 propostes d’experts
 - Declaració Vilaplana afirma al jutjat que Mazón no semblava tenir pressa «per arribar enlloc»
 
