en una finca de Castella-la Manxa
Detingut un menor com a presumpte autor de la mort d'un home i una dona a Toledo
Té 17 anys i és fill del difunt, segons han confirmat fonts de la Guàrdia Civil
Tant les víctimes, de 38 i 24 anys, com el presumpte assassí són de nacionalitat brasilera
Agents de la Guàrdia Civil han detingut un menor d’edat com a presumpte autor dels trets que han acabat amb les vides d’un home de 38 anys i una dona de 24 a la localitat toledana de Villajero de Montlabán, segons han confirmat fonts de l’Institut Armat.
Aquestes fonts també han informat que tant els morts com el detingut són de nacionalitat brasilera.
Segons fonts del Servei d’Atenció d’Urgències i Emergències 112 de Castella-la Manxa, l’avís es rebia a les 21.22 hores, quan els cossos sense vida apareixien a la finca Los curas.
Al lloc del succés es va traslladar un operatiu format per la Guàrdia Civil, dos metges d’urgència i dos uvis que no van haver d’intervenir.
El menor té 17 anys i és fill del difunt, segons han confirmat fonts de la Guàrdia Civil.
- Nova hora La Oreja de Van Gogh ha d’endarrerir la venda d’entrades de la seva gira 2026 amb Amaia Montero i llança un comunicat explicant-ne el motiu
- Sancions Possible multa per posar un cartell d’alarma a casa sense tenir el servei contractat: fins a 100.000 euros
- Reforma horària El final del canvi d’hora obre la porta que Espanya recuperi el seu fus horari natural
- "Espanya té dues grans capitals europees: Madrid i Barcelona"
- Medi ambient La desembocadura del Besòs tindrà llacunes a partir del 2028
- Entrevista Juan Zamora: «Vaig inserir cèl·lules del meu cor a espinacs, i seguien bategant»
- Pateix un ictus ingressada al Trueta i no li detecten fins al cap de tres dies
- A la presó de La Santé Nicolas Sarkozy ingressa a la presó per complir cinc anys per finançament il·legal
- Humor ‘La casa nostra’, la ‘sitcom’ de Dani de la Orden amb què 3Cat recuperarà l’esperit de ‘Plats bruts’
- Estrena Un Quixot per repensar la salut mental