vídeo emotiu
Els fills de sanitaris del Vall d'Hebron feliciten les seves mares a les xarxes
«Estem molt orgullosos» diuen els petits el Dia de la Mare
Coincidint amb el Dia de la Mare, els fills dels sanitaris de l’Hospital Vall d’Hebron de Barcelona han felicitat les seves mares a través de les xarxes socials per agrair-los des de la distància la seva tasca mèdica durant aquests dies de pandèmia en què s’han mantingut allunyats.
«¡Feliç dia de la mare!»; «T’estimem i et trobem a faltar»; «Estem molt orgullosos de tu»; «Tot el nostre recolzament i la nostra força»; «Moltes gràcies per donar-ho tot i curar els malalts»; «Felicitats per tota la feina que estàs fent a l’hospital curant els nens malalts»; «Tot sortirà bé», i «m’agradaria que estiguessis aquí» són algunes de les frases que poden escoltar-se en l’emotiu vídeo protagonitzat pels petits i alguns adolescents.
L’hospital de Vall d’Hebron és el centre sanitari de Barcelona que més pacients ha tingut de coronavirus.
La xifra de morts diaris per coronavirus a Espanya ha caigut a 164, la més baixa des del 18 de març. El còmput de nous infectats ha descendit per sota dels 1.000, a nivells previs al decret d’alarma.
- L’agenda Què fer aquesta setmana a Barcelona: aquests són els millors plans
- La parròquia que cada dia s’omple a la missa de les nou del matí
- Transport ferroviari Així està la situació de les línies de Rodalies Renfe a Catalunya: els trens de l’R4 tornen a passar pel tram de l’accident de Gelida
- Entrevista Ginestà: “Hi ha vegades que ens empassem gripaus per tirar endavant, però alguns s’empassen rinoceronts”
- Turisme català L’encantador poble medieval de Catalunya amb tresors prehistòrics
