TRADICIÓ EN VIRTUAL
Les floristeries enviaran roses de Sant Jordi a domicili
El Gremi de Floristes crea un mapa online per mostrar les botigues obertes que enviaran flors a casa
undefined47865050 barcelona 23 04 2019 diada de sant jordi libros y rosas en l200414122136 /
El Gremi de Floristes de Catalunya ha impulsat la campanya #rosadesantjordiacasa amb la qual volen possibilitar que tot aquell que vulgui comprar i enviar una rosa per Sant Jordi pugui fer-ho malgrat l’estat d’alarma decretat pel coronavirus, i mantenir així la tradició.
En els últims anys s’han venut una mitjana de set milions de roses, mentre que les previsions per a aquest 2020 són assolir unes 300.000 roses venudes, cosa que no arriba ni al 5% de les vendes habituals, ha informat el gremi en un comunicat aquest dimarts.
D’aquestes 300.000 roses, un 15% són de producció local, cosa que permetrà donar sortida a la producció de la comarca del Maresme (Barcelona): «No serà rendible, ja ho sabem, però no és l’objectiu de la campanya», ha explicat el president del Gremi de Floristes, Joan Guillén.
110 botigues compromeses
El gremi ha creat un mapa amb la distribució geogràfica de les floristeries que donaran aquest servei, que actualment ja són 110, i es pot consultar en la seva pàgina web, on també hi ha el formulari per adherir-s’hi.
El Gremi de Floristes de Catalunya ha creat un mapa ‘online’ a https://floristes.cat/ amb la distribució geogràfica de les floristeries que oferiran enviaments domicili de roses per Sant Jordi, al no poder fer-ho en llocs al carrer pel coronavirus.
Guillén ha indicat que continua treballant amb el sector editorial per buscar una data abans de l’estiu per celebrar de forma conjunta el Dia del Llibre i la Rosa, malgrat que Guillén ha assegurat ser conscient de la dificultat de celebrar actes massius als carrers.
- "Si paro atenció, sento l’infinit"
- "Volíem aprofitar les onades"
- Els missatges de Feijóo el dia de la dana deixen en evidència Mazón
- Un poble de Lleó ven més butlletes del Gordo de les que va comprar
- Investigació oberta Mossos rastreja el GPS del mòbil de Jonathan Andic per reconstruir els seus passos
- BÀSQUET El Barça és el primer de l’ACB que assalta el Surne Bilbao a la seva pista
- NOVA CAUSA JUDICIAL Laporta, imputat un altre cop
- TENNIS | LA BATALLA DELS SEXES Un Kyrgios a mig gas s’endú el duel contra una gran Sabalenka
- Els protagonistes de l’esport el 2025 Marc Márquez, el retorn al cim més admirat
- ACTUALITAT BLAUGRANA "Ara tinc la pressió de ser algú important"
