Mor un tinent coronel del GAR de la Guàrdia Civil per coronavirus
Feia diversos dies que Jesús Gayoso, de 48 anys i quart agent de l'Institut Armat que mor per Covid-19, estava ingressat a l'uci de l'Hospital San Pedro de Logronyo

guardia-civil
El tinent coronel del Grup d’Acció Ràpida (GAR) de la Guàrdia Civil Jesús Gayoso, de 48 anys, ha mort aquest divendres a l’Hospital San Pedro de Logronyo, on estava ingressat des del dia 17 a la Unitat de Cures Intensives (uci) per coronavirus.
El ministre de l’Interior, Fernando Grande-Marlaska, ha mostrat aquest divendres les seves condolences per la mort de Gayoso, a qui recorda com «una magnífica persona i orgull per a la Guàrdia Civil i per a Espanya».
«Profundament tristos per la mort del tinent coronel Jesús Gayoso, cap del GAR de la Guàrdia Civil, víctima del Covid-19. Una magnífica persona i gran professional, un orgull per a la Guàrdia Civil i per a Espanya», ha assenyalat Grande-Marlaska des del compte de Twitter del Ministeri de l’Interior. «Ens unim al dolor de la seva família. Sempre en la nostra memòria», conclou.
Profundamente tristes por la muerte del TCol Jesús Gayoso, jefe del GAR de la @guardiacivil, víctima del COVID
— Ministerio del Interior (@interiorgob) 27 de marzo de 2020
Una magnífica persona y gran profesional, un orgullo para la @guardiacivil y para España
Nos unimos al dolor de su familia
Siempre en nuestra memoria
Grande-Marlaska
La Direcció General de la Guàrdia Civil també ha lamentat la mort de Gayoso, de 48 anys, la quarta víctima mortal de l’Institut Armat per culpa del Covid-19: «El nostre cor està al costat dels seus familiars, amics i companys. Descansa en pau, germà. Mai oblidarem el teu exemple».
Notícies relacionadesLamentamos comunicar el fallecimiento de Jesús,
— Guardia Civil 🇪🇸 (@guardiacivil) 27 de marzo de 2020
jefe del Grupo de Acción Rápida #GAR, víctima del #COVID19
Nuestro corazón está junto a sus familiares, amigos y compañeros.
Descansa en paz, Hermano...nunca olvidaremos tu ejemplo pic.twitter.com/xHWvLLmXNl
El GAR és una unitat d’elit amb un paper destacat en la lluita antiterrorista i també en missions fora d’Espanya. A l’inici de la crisi sanitària, van ser desplegats a Haro (la Rioja) per contenir un primer brot de coronavirus.
L’antecessor de Grande-Marlaska a Interior, Juan Ignacio Zoido, també ha mostrat el seu condol a Twitter: «Ens ha deixat un home que representava a la perfecció això de ser sempre fidel al seu deure, serè en el perill i exercint les seves funcions amb dignitat, prudència i fermesa. Descansi en pau el tinent coronel Jesús Gayoso. El meu afecte a la seva família i al GAR de la Guàrdia Civil».
Nos ha dejado un hombre que representaba a la perfección eso de ser siempre fiel a su deber, sereno en el peligro y desempeñando sus funciones con dignidad, prudencia y firmeza. Descanse en Paz el teniente coronel Jesús Gayoso. Mi cariño a su familia y al GAR de la @guardiacivil. pic.twitter.com/Sdsfhuu5qx
— Juan Ignacio Zoido (@zoidoJI) 27 de marzo de 2020
- Bizum Bizum canvia les regles: a partir d'ara aquests enviaments estaran prohibits
- Lleig comiat d’Ancelotti que esquitxa Florentino i el vestidor
- Tribunals Els Mossos que van ajudar a escapar Puigdemont van aparcar el cotxe de la fuga el dia anterior a Arc de Triomf
- NOU MODEL DE CIUTAT El Trambesòs, tallat més de mig any per la reurbanització de la Gran Via
- Informe d’Acció Catalunya és la segona regió del món que més inversió tecnològica atrau per al sector de la salut
- ENERGIA CNMC amenaça amb multes de 60 milions i indemnitzacions multimilionàries si troba infraccions greus en l’apagada
- Entrevista Antonio Orozco: «Ningú em pot fer més mal que jo mateix, és impossible»
- Va visitar Salamanca, Valladolid, Lleó i Galícia L’estiu del Papa per Espanya a bord d’una furgoneta: així va recórrer Prevost Espanya amb una tenda de campanya
- Enxampen a la C-55 un home de 73 anys que conduïa drogat, sense carnet i amb haixix al cotxe
- Dia del Nen Hospitalitzat El 50% de nens amb una malaltia rara no tenen diagnòstic: «Per als pares, és molt inquietant»