a la teulada
Mor un home al caure de 12 metres quan feia el manteniment d'una nau industrial de Terrassa
El mort treballava per a una empresa contractada pels propietaris de l'edifici

zentauroepp51345071 17 06 2019 un coche de los mossos d esquadra barcelona soc191212203704 /
Un veí de Canovelles (Vallès Oriental) de 41 anys i nacionalitat gambiana ha mort aquest dijous cap a dos quarts de dues del migdia al caure de 12 metres d’altura mentre feia el manteniment a la teulada d’una nau industrial de Terrassa, segons han explicat els Mossos d’Esquadra. L’home treballava per a una empresa contractada per la firma propietària de l’edifici per fer el manteniment.
A més dels Mossos, dues dotacions dels Bombers de la Generalitat i efectius del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) s’han desplaçat al lloc. Els equips sanitaris han certificat la mort del treballador. Els fets s’han posat en coneixement del jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia i del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.
- Altes temperatures Dones grans que es confinen per «no morir» de calor: «Em tanco amb un ventilador, tres ampolles d’aigua... i les telenovel·les turques»
- Medi ambient Els pops fugen d’Espanya i envaeixen les costes britàniques: aquest és el motiu
- Tips de les residències d’estudiants a Collblanc
- Incendis i tuits frenen Vox
- Evacuades més de 100 persones d’un refugi dels Picos de Europa
- 130.000 euros per 23 metres quadrats: així són els preus desorbitats dels 'minipisos'
- Barça Les seccions del Barça, damnificades pel fair play: «La intenció és continuar sent competitius»
- Catalunya acapara el nombre més gran de màquines escurabutxaques a Espanya: aquests els municipis més destacats
- Obituari Mor Eduard Carbonell, exdirector del MNAC i ideòleg de la identitat del museu
- Spam tecnològic El pla contra les estafes telefòniques permet bloquejar 48 milions de trucades i dos milions d’SMS fraudulents