AGRESSIÓ LA NIT DE NADAL
Sis detinguts per la violació en grup d'una noia de 14 anys a Palma
Dos dels arrestats, que sí que havien participat activament en l'agressió sexual en grup, han quedat en llibertat amb càrrecs
coche-policial
La Policia Nacional va detenir aquest dimarts a Palma de Mallorca dos menors acusats d’haver participat en la violació en grup a una adolescent que va tenir lloc la nit del 24 al 25 de desembre a la barriada de Camp Redó de la ciutat. Posteriorment, ja aquest dimecres, ha arrestat quatre joves més, un d’ells de 19 anys.
Els dos menors detinguts dimarts ja han sigut posats en llibertat amb càrrecs. Segons fonts pròximes al cas, un dels menors resideix en un centre de menors, al qual tornarà després de la seva posada en llibertat, però, no obstant, no hi ha sigut internat per aquests fets.
Fonts pròximes a la investigació han detallat que els fets es van produir la nit de Nadal i la matinada del dia de Nadal, després que la menor es trobés amb uns nois al barri de Son Gotleu, on, pel que sembla, van consumir begudes alcohòliques.
En una vivenda
Notícies relacionadesPosteriorment, el grup es va desplaçar fins a Camp Redó i va ser en una vivenda d’aquesta barriada on suposadament va tenir lloc l’agressió sexual en grup. Pel que sembla, no tots els joves van participar en la violació, però sí que la van consentir.
A partir de la declaració de la víctima, els investigadors van determinar que els dos menors detinguts dimarts sí que havien participat activament en l’agressió. La investigació continua oberta.
- Cues pel 48 Open House Barcelona
- Als peus de collserola Tensió entre ‘runners’ i veïns a la Carretera de les Aigües
- Eleccions legislatives a l’Argentina Milei es prepara per fer canvis amb el suport inèdit dels Estats Units
- La contracrònica Vinícius arruïna la millor tarda de Xabi
- Educació El ‘bullying’ s’enquista per les dificultats per identificar-lo
- 'El segon cafè' de La 2Cat L’Editorial de Cristina Villanueva: L’inici d’una gran aventura informativa molt més distesa, com un bon segon cafè
- Tràmits Confirmat: els majors de 70 anys hauran de renovar el seu DNI permanent abans d’aquesta data per ordre de la Unió Europea
- Negociació de pressupostos El Govern tanca un acord amb els Comuns per crear l’oficina antidesnonaments
- La decisió de Puigdemont Illa reclama «sensatesa» a Junts: «L’alternativa a Sánchez és involució»
- Gastronomia de proximitat Sis bons restaurants del Baix Llobregat que mereixen una visita
