Colau qualifica de «desastre ecològic» l'abocament al Besòs causat per l'incendi de Montornès
L'alcaldessa reclama una investigació i una actuació ràpida per recuperar el corredor del riu
zentauroepp51338628 rio besos191212094637
L’alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, ha assegurat que les conseqüències de l’incendi al recinte d’una empresa a Montornès del Vallès(Barcelona) són terribles, però ha asseverat: «La naturalesa necessita accions, no lamentacions».
«És urgent que actuem per recuperar el corredor del Besòs i que s’investiguin les causes dels fets», ha escrit Colau aquest dijous en una publicació de Twitter recollida per Europa Press.
Ho ha dit després de saber-se que han aparegut peixos morts al riu Besòs per la filtració de restes de dissolvent arrossegats fins a la desembocadura: «Un desastre ecològic que no es pot repetir ni pot quedar impune», ha conclòs la primera edil barcelonina.
Temes:
- Mobilitat Viatges il·limitats per 6,20 euros a l'any: així pots demanar la targeta social a Barcelona per a majors de 60 anys o discapacitats amb rendes baixes
- Concurs 55 candidats estrella de tot el món opten a dissenyar el Liceu Mar
- Trump no beu però té "personalitat d’alcohòlic"
- Tradicions amb encant El poble de Catalunya que té un pessebre vivent de més de 200 persones: dia, horari i entrades
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- Una nova guerra dels dos grans Florentino i Laporta se les tenen
- LA TEMPORADA BLANC-I-BLAVA Garagarza reapareix a la ciutat esportiva de l’Espanyol després de l’infart
- igualtat de gènere Dones en Joc impulsa el paper de la dona en el món de l’esport
- Un Punter demolidor salva la ratxa en la tercera pròrroga
- Gerard Esteva, president de la UFEC: "La falta d’inversió està extingint les entitats esportives sense ànim de lucre"
