diplomàcia
«Tot llest» per a un conveni de doble nacionalitat Espanya-França
Aquest acord serà el primer d'aquest tipus entre països de la Unió Europea

zentauroepp51179011 edouard philippe191202112236 /
El president del Govern espanyol en funcions, Pedro Sánchez, i el primer ministre de França, Édouard Philippe, han anunciat aquest dilluns que «tot està llest» per a l’aprovació d’un conveni de doble nacionalitat entre els dos països.
Així ho han detallat fonts de l’Executiu espanyol després de la trobada que han mantingut els dirigents amb motiu de l’obertura de la Cimera del Clima COP25, a Madrid.
Abans de participar en la inauguració, Sánchez i Philippe han fet una reunió bilateral en la qual el primer ministre francès ha transmès que «tot està llest per a l’establiment d’un conveni de doble nacionalitat amb Espanya»
Notícies relacionadesAquest acord serà el primer d’aquest tipus entre països de la Unió Europea, han detallat les fonts.
Els mandataris d’Espanya i França també han parlat del marc financer plurianual que negocia la UE i han intercanviat les seves respectives posicions en matèria de canvi climàtic.
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Tempesta judicial i política L’UCO apuntala el relat d’Aldama de les comissions per obres públiques
- Asador "Una parada obligatòria": els elogis al millor restaurant de Sant Boi de Llobregat, segons Tripadvisor
- Transport públic Així queden els preus dels títols de transport públic a Barcelona fins que acabi el 2025
- Lliga F Escac i mat de les futbolistes al Llevant Badalona: «És el circ més gran que he viscut com a professional»
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- EL MERCAT BLAUGRANA De Víctor a Joan; de l’Hospitalet a Sallent
- Gran mostra de música i cultura digital Nathy Peluso fa vibrar el Sónar amb un enèrgic directe
- CRÍTICA Billie Eilish regna de valent i amb intimitat
- Consell Nacional Junts es vol "aprofitar" de la debilitat del PSOE