A Gandia
Mor un nadó després de tenir contacte amb un cub d'aigua amb lleixiu
El petit, de 9 mesos, va ser traslladat a l'hospital i finalment va morir
zentauroepp49448262 05 08 2019 coche patrulla de polic a nacional sociedad and190815133417 /
Un nadó de nou mesos va morir aquest dimarts a la tarda després de tenir contacte amb un cub que contenia aigua amb lleixiu quan estava gatejant en una vivenda de la localitat valenciana de Gandia, segons han informat a Europa Press fonts policials.
L’autòpsia determinarà les causes exactes de la mort del nadó, el cos del qual no presentava signes de violència. La mort es va produir cap a les 19.00 hores a l’hospital on havia sigut traslladat després de l’accident.
La Policia Nacional investiga el succés i si hi ha alguna responsabilitat en la mort del nadó, que estava amb la mare en el moment dels fets.
- La majoria dels implicats en la superestafa a gent gran eviten la presó
- Tragèdia a Osona Commoció a l’institut dels nois morts a Manlleu: "Estem tots destrossats, no s’ha pogut fer classe"
- Nova àrea de restriccions La pesta porcina torna a sortir de la 'zona zero' i entra ja al terme municipal de Barcelona
- Cultura Què són els 'therian' i per què estan marcant tendència a Instagram i Tiktok
- EL PROCÉS ELECTORAL Laporta entra en campanya: «Defensem el Barça dels que no tenen experiència»
