Intoxicació a Badajoz
Mor una noia després d'ingerir un suplement per cremar greixos
La víctima, de 28 anys, va ingerir àcid lipoic, un producte que s'utilitza com a complement alimentari i per aprimar-se
rjulve346716 barcelona 8 8 98 hospital del mar uci foto carlos mont180712143630 /
Una noia de 28 anys va morir la setmana passada a Don Benito (Badajoz) per una possible intoxicació aguda per ingesta d’àcid lipoic, un producte de fitnes per cremar greix, tot i que serà l’autòpsia la que determinarà finalment la causa de la mort.
Aquesta noia va ser traslladada pel 112 d’Extremadura a l’Hospital Don Benito-Villanueva, on va arribar en coma el dia 18 de juliol a les 12.03 hores. Passades 24 hores de l’ingrés al centre hospitalari es va produir la seva mort cerebral i va morir al matí del 19 de juliol.
Notícies relacionadesSegons han informat fonts de la Conselleria de Sanitat Europa Press, a l’informe mèdic figura com a causa de l’ingrés una intoxicació aguda per àcid lipoic, tot i que serà l’autòpsia la que determinarà la causa d’aquesta mort.
L’àcid lipoic es troba de forma natural en diversos aliments com les carns vermelles o el bròcoli. S’utilitza com a complement alimentari i per aprimar-se.
- El temps Desembre es complica a Catalunya: pluges, borrascas i la incògnita de la neu per Nadal
- Concurs 55 candidats estrella de tot el món opten a dissenyar el Liceu Mar
- Tradicions amb encant El poble de Catalunya que té un pessebre vivent de més de 200 persones: dia, horari i entrades
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- Platja El pacífic poble a només 15 minuts de Santa Coloma de Gramenet: espectacular
- Postura ferma Salvador Sobral rebutja tornar a Eurovisió el 2026 i marca una línia vermella amb Israel
- El Govern defensa l’IRTA-CReSA La Generalitat reitera que no hi ha «cap indici» que el brot de pesta porcina sortís d’un laboratori
- Hostaleria Abaixa la persiana el restaurant de Pep Guardiola: últims dies
- Pla del Govern Catalunya renovarà 20 barris degradats amb una inversió total de 412 milions
- Previsió meteorològica Catalunya reactiva els seus plans davant inundacions davant les intenses pluges previstes per a aquest divendres i dissabte
