CONTINUA HOSPITALITZAT
El conductor de l'accident mortal de Salamanca dona positiu en alcohol, cocaïna i amfetamines
L'home de 29 anys que conduïa el cotxe en el qual diumenge passat van morir quatre joves, presumptament anava ebri i havia pres cocaïna i amfetamines
zentauroepp49158089 graf7323 salamanca castilla y le n 21 7 2019 tres j vene190721121831 /
L’home de 29 anys que conduïa el cotxe en el qual diumenge passatvan morir quatre joves de la localitat de Salamanca d’Alba de Tormes ha donat positiu en les anàlisis de consum d’alcohol i drogues, en concret de cocaïna i amfetamines, han avançat fonts de la investigació.
Les fonts han afegit, a més, que el conductor havia perdut tots els punts del carnet de conduir i els va recuperar el mes d’abril passat.
Cocaïna i amfetamines
Les proves a les quals ha sigut sotmès han donat resultats positius en consum de cocaïna i amfetamines, a més de 0,52 mil·ligrams d’alcohol en litre d’aire respirat en el primer mesurament, que es va quedar en 0,41 en el segon.
Les mateixes fonts han apuntat que l’home, que va resultar ferit greu i que serà investigat per quatre homicidis per imprudència i per lesions, té antecedents penals per tràfic d’estupefaents.
Hospitalitzat
Notícies relacionadesEl conductor, com un altre dels ocupants del turisme, es recupera de les ferides a l’Hospital Virgen de la Vega de Salamanca, mentre la Guàrdia Civil prossegueix la investigació del sinistre en el qual van morir una noia i tres nois d’entre 17 i 20 anys.
L’accident es va produir cap a les 7.30 hores d’aquest diumenge quan els joves (sis en un turisme de cinc places) tornaven al seu poble, Alba de Tormes, però el cotxe va sortir de la via a l’altura de Galisancho a la carretera DSA-130.
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- Previsió meteorològica El Nadal arribarà amb pluges, nevades i molt fred a Catalunya: aquestes són les previsions per a les pròximes setmanes
- L’Hospitalet Illa i Quirós firmen el soterrament de la Granvia
- La duresa d’una malaltia El pitjor moment en la vida de Jordi Cruyff
- Receptes rodones La recepta definitiva per fer les millors mandonguilles casolanes
- Noves obres La Font Màgica de Montjuïc inicia la segona fase de modernització sense interrompre els seus espectacles
- Renovació en potència La universitat envelleix: més de la meitat de professors es jubilaran en els pròxims 20 anys
- CAS SEPI El jutge deixa lliure Leire Díez, l’expresident de la SEPI i el ‘soci’ de Cerdán al no demanar la fiscal el seu ingrés a la presó
- Eleccions a Extremadura Feijóo augura que Extremadura iniciarà «el canvi» per acabar amb la «degradació» de Sánchez
- Obituari Mor l’exdirectiu del Barça Gabriel Masfurroll
