A Kandy
Violada una turista espanyola en un hotel de Sri Lanka
L'home, que ha sigut detingut, va entrar a l'habitació de la víctima
kandy-temple-of-tooth
Un home ha sigut detingut a Sri Lanka per haver agredit sexualment una turista espanyola mentre dormia a l’habitació de l’hotel en el qual s’allotjava a la ciutat de Kandy, segons ha informat la Policia Nacional.
La investigació va començar el maig passat, quan la policia va tenir coneixement dels fets, explica en un comunicat.
Segons la denúncia de la dona, havia conegut l’home poques hores abans de l’agressió, s’allotjava al mateix hotel i podria ser família del propietari de l’establiment.
Ella dormia a la seva habitació quan l’individu hi va accedir aprofitant que el pany de la porta estava en mal estat; es va ficar al llit i va utilitzar la força per obligar-la a mantenir relacions sexuals.
La dona va abandonar precipitadament l’hotel i es va posar en contacte amb el consolat d’Espanya a Sri Lanka, mentre presentava una denúncia davant la policia turística de Colombo. Va ser assistida a l’hospital i va estar ingressada dos dies.
Protocol per a víctimes de delictes sexuals
Després de rebre l’alta va tornar a Espanya i es va dirigir a l’Hospital de Torrejón de Ardoz (Madrid), on es va activar el protocol per a víctimes de delictes sexuals.
Notícies relacionadesVa ser en aquell moment quan la policia es va entrevistar amb ella i va recopilar documentació que va contribuir a acreditar l’agressió sexual i a identificar el responsable, com ara informes clínics i correus electrònics que la dona havia rebut tant de l’autor dels fets com del propietari de l’hotel.
Tota la informació es va posar a disposició del Jutjat d’Instrucció número 2 de Torrejón de Ardoz i de les autoritats de Sri Lanka a través dels mecanismes de cooperació de la Policia Nacional, cosa que va facilitar la detenció de l’agressor al país asiàtic.
- SEGURETAT SOCIAL I PENSIONS El Govern manté la ‘retallada’ a les pensions: jubilar-se abans de temps es penalitzarà tot i que s’hagin cotitzat més de 40 anys
- Pensions ¿Quan es cobra la paga doble de Nadal? Bones notícies per als jubilats
- Privacitat "Jo mai dono el DNI": un expert explica com donar les teves dades de forma segura en hotels i allotjaments
- Acte a la Generalitat Illa llança la seva reforma de l’administració pública de la Generalitat amb 50 propostes d’experts
- Home atrapat Rescaten un home tancat al recinte d'un prostíbul a Medinyà
- Barcelona, protagonista Un gegant del luxe immobiliari arriba a BCN des de Beverly Hills
- TELEVISIÓ I MAS L’Ondas de Clapés
- CRÍTICA Apoteòsica tornada
- El 14 de desembre La Marató de 3Cat surt del plató de TV3 per combatre el càncer
- PATRIMONI L’advocat de Sixena visita el MNAC per revisar les pintures
