publicitat en els mitjans públics
TV-3 i Catalunya Ràdio deixaran d'emetre anuncis de joc i apostes en horari protegit a partir del 30 de juny
La presidenta de la CCMA afirma que estan estudiant ampliar la mesura a tot l'horari i demana un canvi de legislació en aquest tipus de publicitat

zentauroepp46209177 apuestas deportivas 888 carlos sobera181210201703
La presidenta en funcions de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA), Núria Llorach, ha anunciat aquest divendres que no s’emetrà cap publicitat de joc i apostes en línia, vinculada als esports, en horari protegit als mitjans de la corporació. La mesura s’aplicaria a partir del 30 de juny perquè als espais d’esports hi ha publicitat venuda que no es pot retirar, ha afegit.
Llorach ha fet aquest anunci un dia després que el CAC instés la CCMA a deixar d’emetre publicitat de joc i d’apostes en línia en horari protegit. La presidenta de la corporació ha assegurat que estan estudiant ampliar-lo a tot l’horari, més enllà del protegit. Així mateix, ha demanat un canvi legislatiu en aquesta qüestió. "La CCMA com a servei públic acatem aquesta petició del CAC", ha assegurat.
Llorach ha explicat que ha traslladat a la direcció de màrqueting i vendes de la CCMA que s’ha d’evitar l’emissió d’aquesta publicitat en horari protegit en tots els mitjans de la CCMA, tant en mitjans digitals com a la ràdio i la televisió.
- Un policia de Badalona serà jutjat per falsejar quilometratge
- La nadinemania conquereix el món de l’òpera
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Electricitat Causes de l’apagada i solucions perquè no es repeteixi: els experts vaticinen què passarà a partir d’ara a Espanya
- Els vàpers tornen a les platges de BCN després d’un revés judicial