Dos detinguts

Escanyat fins a la mort i cremat un sensesostre a Gran Canària

La víctima, de 61 anys, es desplaçava en cadira de rodes després de l'amputació de les dues cames

homicidio-canarias-editado / periodico

1
Es llegeix en minuts
El Periódico

Agents de la Policia Nacional han detingut a San Bartolomé de Tirajana (Gran Canària) un home de 43 anys i una dona de 50 per mataruna persona sense sostre. La víctima, de 61 anys, pernoctava en un recinte abandonat de la localitat turística i es desplaçava en cadira de rodes després de l’amputació de les dues cames. Allà l’home va ser escanyat i posteriorment cremat després de ser ruixat amb un accelerant.

Una intensa investigació policial que es va prolongar durant dos mesos va permetre identificar-ne els presumptes autors.

Notícies relacionades

L’11 de gener, la Policia Nacional va ser alertada del crim. Nombroses gestions van permetre determinar que l’home va ser escanyat i, després de morir, ruixat i cremat amb un accelerant del foc.

Finalment, la investigació va portar els agents fins a un home de 43 anys, de nacionalitat espanyola i amb antecedents policials, i una dona de 50, de nacionalitat irlandesa i sense antecedents. Tots dos, residents al sud de Gran Canària. Van ser detinguts pel crim.