Vox desafia el PP i Cs amb la violència de gènere i altres notícies que has de saber avui, en un minut
zentauroepp46361862 abascal vox190102132808 /
Les cinc notícies que has de saber avui per estar informat:
1) El PP i Cs rebutgen el desafiament de Vox amb la violència masclista. El partit ultra demana eliminar les partides de recolzament a la lluita contra la violència masclista per recolzar el candidat del PP per presidir la Junta d’Andalusia
2) La ultradreta s’estrena al Brasil. Jair Bolsonaro pren possessió com a president amb el recolzament de Trump i com a avançament del que pretenen els partits ultra a Europa.
3) L’ANC prepara una manifestació a Madrid que coincideix amb el judici de l’1-O. L’entitat convoca protestes simultànies a Catalunya i a les capitals europees per al dia en què comencin les sessions al Suprem
4) La sonda xinesa Chang'e 4 alluna amb èxit a la cara oculta de la Lluna. L’allunatge va tenir lloc a la conca d’Aitken, al pol sud del satèl·lit de la Terra.
Peu de foto /
5) Els nazis van fer un holocaust exprés. L’anàlisi de les xifres dels camps de concentració més petits revela que els nazis van assassinar en només tres mesos el 25% dels jueus que van morir en total.
- Empreses Indra i Escribano tornen a negociar de cara a una possible integració
- Relacions bilaterals Sánchez vol equilibrar el dèficit comercial d’Espanya amb la Xina
- Pla ministerial Cent milions d’euros per comprar cases a fons
- Mercat immobiliari La compra de cases per part d’estrangers s’estanca a Espanya
- Casa 47 tindrà el 2028 més de la meitat dels pisos de la Sareb
