A Salamanca

Mor una nena en un xoc entre un turisme i un camió de l'Exèrcit

El sinistre ha tingut lloc en un encreuament

zentauroepp45625289 graf5319  salamanca  26 10 2018   una ni a de seis a os ha f181026103932

zentauroepp45625289 graf5319 salamanca 26 10 2018 una ni a de seis a os ha f181026103932 / JMGARCIA

1
Es llegeix en minuts
El Periódico

Una nena de sis anys ha mort a primera hora d’aquest matí com a conseqüència d’un xoc entre un turisme i un camió de l’Exèrcit registrat a Salamanca, segons han informat a Europa Press fonts del Servei d’Emergències 112.

El sinistre s’ha registrat poc abans de les 08.37 hores, que és quan el 112 ha sigut informat d’una col·lisió entre un turisme i un camió de l’Exèrcit a la sortida de Salamanca cap a Matilla de los Caños, en l’encreuament que va al recinte firal, on almenys una nena havia resultat ferida i estava atrapada i inconscient a l’interior el vehicle.

El vehicle en què viatjava la nena / EFE / J. M. García

Notícies relacionades

La sala d’operacions del 112 ha donat avís de l’incident a la Policia Local de Salamanca, la Guàrdia Civil de Trànsit de Salamanca, els Bombers de Salamanca i Emergències Sanitàries-Sacyl, que hi ha enviat una uvi mòbil i dues ambulàncies de suport vital bàsic. A més, al lloc també hi havia una ambulància de l’Exèrcit.

Personal de Sacyl, desplaçat a l’escenari de l’accident, ha intentat reanimar la nena, que finalment ha mort, i ha atès una dona que també ha resultat ferida.