Solidaritat
Comença el Gran Recapte
Aquest divendres i dissabte se celebra la tradicional recollida d'aliments a tot Catalunya

zentauroepp41148628 barcelona 30 11 2017 este viernes a las 9 00 horas se d171201144917 /
Aquest divendres, a les 9.00 hores, es dona el tret de sortida al Gran Recapte del Banc dels Aliments al mercat de la Marina, al barceloní passeig de la Zona Franca, 178. Fins a aquest dissabte, nombrosos punts de Catalunya estaran adequats per recollir aliments que es distribuiran a entitats que atenen els més desafavorits.
La novena edició del Gran Recapte d'Aliments de Catalunya espera recollir aquest divendres i dissabte unes 4.300 tones d'aliments -mantenint la xifra de l'any anterior-, i per fer-ho mobilitza 27.000 voluntaris inscrits per atendre 2.700 punts de recollida en supermercats i establiments del territori català.
Notícies relacionadesEls productes més adequats per donar són els aliments d'alt valor nutritiu, com oli, llet, llaunes de conserva de peix, llegums secs i aliments infantils, segons els organitzadors.
La iniciativa va dirigida als ciutadans més vulnerables i que pateixen pobresa severa -el 2% de la població-, persones que el servei social dels ajuntaments deriva a les entitats benèfiques per millorar la seva situació.
- FUTBOL El Reial Madrid demana ajornar el seu partit de lliga contra l’Osasuna al 29 d’octubre
- El Liceu Mar transformarà el Port Vell i costarà 50 milions d’euros
- En ple estiu Barcelona tanca la font ornamental de Glòries convertida de facto en piscina infantil
- Xarxes Molts turistes confonen Mallorca amb França i creuen que l'alemany és l'idioma oficial, segons una enquesta de carrer a Palma
- Osona Una ‘moto espia’ dels Mossos capta per la C-25 un conductor sense cinturó, parlant pel mòbil i bevent