Violència masclista
Ferida greu una dona degollada per la seva parella a Almeria
L'home va ser trobat penjat aquest dilluns, un dia després de l'agressió

24326169 59 /
Una dona es troba en estat greu a l'hospital Torrecárdenas d'Almeria després de ser degollada diumenge passat suposadament per la seva parella, que ahir va ser trobat penjat en uns hivernacles.
Fonts de la subdelegació del Govern d'Almeria han informat a Efe que l'agressió a la dona, d'origen marroquí com la seva parella, va tenir lloc el dia 5 al matí a la barriada d'El Puche de la capital almerienca.
Ahir, uns treballadors van localitzar el cos sense vida de l'home que, segons avança en la seva edició d'avui 'La Voz de Almería', s'hauria penjat en uns hivernacles del barri almerienc d'El Alquián.
El suposat agressor no tenia antecedents ni denúncies prèvies per maltractaments.
Fonts sanitàries han informat a Efe que la dona va ingressar a l'UCI de l'hospital tot i que ja ha sigut traslladada a planta i evoluciona favorablement dins de la gravetat.
La parella tenia dos fills, que han quedat a disposició de la Delegació Territorial d'Igualtat, Salut i Polítiques Socials de la Junta d'Andalusia.
Notícies relacionadesLa coordinadora provincial de l'Institut Andalús de la Dona (IAM), Francisca Serrano, ha apuntat que s'estan oferint als menors tots els recursos d'atenció psicològica de què disposa l'administració autonòmica per a aquests casos.
Serrano ha subratllat que no existia denúncia en aquest cas de violència masclista i ha recordat la importància de les denúncies perquè els poders públics puguin "atendre i protegir" les dones i els menors en situació de violència.
- Bizum Bizum canvia les regles: a partir d'ara aquests enviaments estaran prohibits
- Lleig comiat d’Ancelotti que esquitxa Florentino i el vestidor
- Tribunals Els Mossos que van ajudar a escapar Puigdemont van aparcar el cotxe de la fuga el dia anterior a Arc de Triomf
- Informe d’Acció Catalunya és la segona regió del món que més inversió tecnològica atrau per al sector de la salut
- Interior combatrà el frau en els canvis de sexe en els Bombers
- Enxampen a la C-55 un home de 73 anys que conduïa drogat, sense carnet i amb haixix al cotxe
- «Per decència» Veto al ‘naked dress’ a Cannes: ¿per què el festival prohibeix a les estrelles trepitjar la catifa vermella mig despullades?
- Reforma de l’estatut fiscal El Govern espanyol blinda el mandat de García Ortiz i proposa una reforma per atorgar més autonomia al fiscal general
- Automobilisme Barcelona manté el ‘misteri’ de la renovació de la F1
- TELEVISIÓ I MAS ‘Els Òscars’