A GUIPÚSCOA
Trobada en coma una dona lligada de mans i emmordassada a Irun
La víctima ha sigut rescatada pels bombers i ha quedat ingressada a l'Hospital Donostia
2017-1
Una dona ha sigut localitzada aquest dimarts malferida, lligada de mans i emmordassada, en un talús que flanqueja la variant de la localitat guipuscoana d'Irun (Guipúscoa). La dona ha sigut traslladada a un centre sanitari en estat de coma.
El departament basc de Seguretat ha confirmat que la dona ha sigut trobada cap a les 10.30 hores en una zona de vegetació que cobreix el talús annex a la carretera GI-636, a la variant d'Irun. La víctima ha sigut rescatada per una unitat de bombers perquè era en una zona de difícil accés, entre esbarzers i arbustos, segons han indicat els bombers de Guipúscoa.
Notícies relacionadesLa dona estava emmordassada i lligada de mans, segons ha informat el Departament de Seguretat, que no ha ofert més detalls sobre el tipus de ferides que patia. L'Ertzaintza ha obert una investigació per aclarir els fets i no ha ofert cap dada sobre la identitat de la dona.
Una vegada rescatada, una ambulància medicalitzada ha traslladat la víctima a l'Hospital Donostia, on ha quedat ingressada en estat de coma.
- Estat de les negociacions Junts consuma la seva amenaça de ruptura amb el PSOE i l’emplaça a complir els acords pendents
- Detenen un home per la mort d'una dona a Sant Joan les Fonts
- Una lluita diària per superar barreres arquitectòniques a Berga
- Aritmètica parlamentària Junts votarà ‘no’ al decret que apuja les pensions i deixa el Govern en mans del PP
- Infraestructures El segon gran tall de 10 mesos a l’R3 de Rodalies entre Parets i la Garriga començarà després de Sant Joan