ACCIDENT
Dos morts a l'ensorrar-se una sauna iglú en una finca d'Albacete
La instal·lació està al solar La Longuera de la localitat d'Elche de la Sierra
jgblanco38102498 gra014 madrid 19 04 2017 agentes de la guardia civil ante170419105123 /
Dues persones han perdut la vida i una altra ha resultat ferida a l'ensorrar-se una sauna iglú -feta de canyes i fang i on hi havia 15 persones- situada a la finca La Longuera de la localitat d'Elche de la Sierra, a Albacete.
Segons han informat el Servei d'Atenció a Urgències 112 de Castella-la Manxa, els fets han tingut lloc aquest diumenge després de la una de la matinada.
Notícies relacionadesLes víctimes mortals són un home de 33 anys i una altra persona. A més, una dona de 35 anys ha resultat ferida i ha hagut de ser traslladada a l'Hospital d'Hellín.
Al lloc dels fets s'hi ha traslladat la Guàrdia Civil, dotacions de bombers d'Hellín i de Molinicos, una UVI, un metge d'Urgències i una ambulància de Suport Vital Bàsic.
- Mendicitat digital Morir en directe per un repte d’internet
- El futur de la mobilitat A BCN (5) Els conductors de VTC sèniors temen perdre la feina amb la nova llei del taxi
- Comerç Aquests són els horaris i centres comercials que obren aquest diumenge a Barcelona
- ELS RIGORS DE L’HIVERN Protecció Civil activa el pla Neucat i demana avançar la tornada a casa
- Tragèdia a la revetlla de Cap d’Any Les primeres víctimes identificades a Suïssa tenen entre 16 i 21 anys
