El 08.354 s'emporta el primer premi del sorteig del Nen
"És el millor regal de Reis que ens podien fer", diu la lotera de Torrent que ha venut tota la sèrie
La Germandat del Sant Sepulcre de la localitat valenciana ha distribuït tres quartes parts del premi
El primer premi de la loteria del Nen se l'ha emportat el número 08.354, venut íntegrament a l'administració número 3 de Torrent (País Valencià), on l'alegria ha esclatat des del primer minut. L'establiment, que regenta María José Sanfélix, ha comptat amb la presència de la seva fundadora, la nonagenària Amparo Marcilla, que va obrir l'oficina de loteries el 1982 i que aquest divendres, en la seva cadira de rodes, ha sigut una de les més felicitades.
"Ha sigut el millor regal de Reis que ens podien fer", comentava aquest migdia una emocionada María José, malgrat que ella no s'havia reservat cap dècim del número premiat, el 08.354. Els que sí que se n'han emportat un bon pessic (enorme) han sigut els socis de la Germandat del Sant Sepulcre, una confraria de Setmana Santa de Torrent, que ha distribuït 350 dècims, que representen uns 70 milions d'euros.
"Va ser la meva mare quan va obrir l'administració el 1982 la que els va dir als membres de la germandat que s'abonessin a aquest número... I des d'aleshores, cada any han jugat al 08.354", ha explicat María José. La resta de la sèrie s'ha repartit per finestreta. Cada persona que hagi comprat un d'aquests dècims afortunats rebrà, després dels impostos, 200.000 euros.
- Pep Guardiola i Cristina Serra, a prop de firmar el divorci
- Cas sota investigació L’Ana Julia va rebre a la presó regals dels funcionaris a canvi de sexe
- Genealogia ¿Qui era la mare del nou Papa, Lleó XIV? Així era Mildred Martínez
- Míchel, hospitalitzat d'urgència per un problema de salut
- Els comicis del 2027 Junts aposta per prohibir als okupes l’empadronament
- Mor Margot Friedländer, supervivent de l’Holocaust
- Nou Pontífex Parla l'investigador de Tortosa que va dissoldre la secta Sodalicio del Perú: "El papa Lleó XIV va tenir un paper imprescindible"
- Cita internacional el 10J La Sagrada Família de Barcelona convidarà el Papa Lleó XIV pel centenari de Gaudí al juny de 2026
- Febre per Bad Bunny: 10 concerts a Madrid i 2 a Barcelona
- Mor James Foley, el director predilecte de Madonna i responsable de dues pel·lícules de la saga ‘Cincuenta sombras de Grey’