PRECIOSES PANORÀMIQUES
Londres, sota la boira
La capital britànica es desperta amb una espessa boira, que es manté constant tot el dia

/
La boira sol ser, amb la pluja, protagonista diària del fred clima londinenc, sobretot en aquestes èpoques. Però les imatges que s'han pogut captar aquest divendres atorguen un halo de misteri a aquest fenomen meteorològic.
Per exemple, s'han pogut captar boniques imatges d'avions sobrevolant vivendes i dirigint-se a Heathrow, l'aeroport principal de la capital londinenca, que semblaven espectres:

I els londinencs i els turistes que visiten aquests dies la ciutat també han tingut un al·licient extra a l'hora de retratar-se al costat del Tàmesi, amb l''skyline' d'una part de la ciutat al fons:

Temes:
- Nova jubilació anticipada: quins treballadors podran retirar-se abans i quan entren en vigor els canvis
- Mobilització d'emergències Tallada la Ronda Litoral de Barcelona per un home pujat nu a un senyal
- ACCELERANT PER AL GAMPER El Barça presumeix del nou Camp Nou, "la vuitena meravella del món"
- Assassinat a Madrid Les ombres un crim
- investigació L’institut de la Mina descarta que l’atac a un professor el cometés un alumne
- fórmula 1 L’alonsomania desborda Barcelona
- Mobilitat sostenible Una quinzena de grans ciutats encara no multen els vehicles vetats
- Un registre ‘online’ permetrà a les ciutats multar a les ZBE
- CONTEXT Ja no hi ha excuses
- Prèvia de la cita a Barcelona Govern i autonomies topen abans de la Conferència de Presidents