L'escola del nen que es va suïcidar a Leganés nega que patís assetjament
La direcció del centre religiós sosté que ha fet totes les investigacions necessàries sense cap dada de 'buyilling'

icoy32489326 madrid 21 01 2016 colegio nuestra se ora de los an160121163043
La commoció generada per la difusió de la carta de suïcidi per possible assetjament escolar del nen d'11 anys de Leganés (Madrid) ha obligat la direcció del Colegio Nuestra Señora de los Ángeles a donar per primera vegada la seva versió del cas. En una nota feta pública aquest dijous assegura que, “una vegada realitzades les investigacions pertinents” i “després de diversos mesos”, segueix sense tenir constància que hagi existit assetjament escolar en aquest cas.
El col·legi recorda que “ningú de l'entorn del menor havia informat la direcció que l'alumne no volgués anar al centre o que pogués tenir qualsevol conflicte en aquest”. Per aquest motiu assegura que a la direcció del centre li produeixen “especial dolor les declaracions en què s'acusa el centre de no actuar davant el coneixement de fets d'assetjament”.
TOLERÀNCIA ZERO
Notícies relacionades“Seguirem treballant per millorar els protocols d'actuació de tolerància zero contra l'asstejament escolar”, prossegueix la nota, que també insisteix que la direcció està a “disposició de les famílies per a tot el que necessitin" i reitera la seva “consternació davant la tràgica mort del nen”.
Els pares de Diego González consideren que ningú ha mostrat interès a investigar el cas i acusen el col·legi i a la Comunitat de Madrid d'intentar tapar-ho. Han difós la carta per aconseguir que “s'arribi fins al final.
- Barcelonejant Així és el jardí viral de Barcelona amb més de 200.000 flors
- Districte de Ciutat Vella El tràfic de fàrmacs per crear la ‘droga dels pobres’ s’expandeix a la zona més vulnerable de Barcelona
- A les 40 setmanes L’alcalde de Girona Lluc Salellas anuncia la mort del seu fill no nat «de manera inesperada»
- La lliga de campions Adeu, Champions; ‘ciao’, Ancelotti
- Metro de Barcelona Adjudicades per 48 milions les obres de les estacions de Manuel Girona i Campus Nord de l’L9
- Salut Aquestes són les conseqüències d'utilitzar la mateixa roba interior dos dies seguits
- Com evitar les trucades ‘spam’ Ni respondre ni bloquejar el número: això és el que has de fer per acabar amb les trucades ‘spam’ per sempre
- Desembarcament Els avantatges i els perills de portar l’esperit de ‘Sálvame’ a TVE: «Són personatges televisius difícils de domar»
- Privacitat "Jo mai dono el DNI": un expert explica com donar les teves dades de forma segura en hotels i allotjaments
- EUA ¿Caos o mètode? L’Acord de Mar-a-Lago, el pla que donaria un sentit a la guerra comercial de Trump