Una dona de 91 anys mata la seva germana a Bilbao
Li ha clavat un ganivet al coll durant una discussió

GRA120. BILBAO, 01/01/2016.- Empleados de la funeraria trasladan el cuerpo sin vida de la mujer de 86 años que ha muerto hoy a manos de su hermana, una mujer de 91 años, que ha cortado el cuello de la víctima tras una discusión en un domicilio del centro de Bilbao. EFE/Luis Tejido /
Una dona de 91 anys d'edat ha sigut detinguda a Bilbao acusada de matar la seva germana, de 86 anys, al clavar-li un ganivet al coll, en el transcurs d'una discussió mantinguda al domicili que totes dues compartien.
Aquest divendres, dia 1, al voltant de l'onze del matí, el servei d'Emergències ha rebut una trucada d'un familiar de les dones que explicava que una d'elles li acabava de confessar que havia matat la seva germana, amb qui residia al mateix pis.
Notícies relacionadesDotacions policials s'han desplaçat fins a la casa de les dues dones, al centre de Bilbao, on han trobat la víctima, de 86 anys d'edat, sense vida i amb un ganivet clavat al coll.
La sospitosa, de 91 anys, s'havia autolesionat, i ha sigut traslladada a l'hospital de Basurto, on està ingressada per ser atesa de les lesions. Sembla que els fets s'han produït arran d'una discussió entre les dues germanes, que ha desembocat en l'agressió i posterior mort d'una d'elles.
- Responsables de 19.000 menors Drets Socials cessa la directora general i el subdirector d’Atenció a la Infància i l’Adolescència (DGAIA)
- Pòdcast a Youtube José Elías, sobre el gran problema dels joves: «O espavilen o vindrà…»
- Amanda Hughes: "No hi ha cap altre lloc com Barcelona"
- Les enemigues de l’‘hamami’
- Funcionaris El Govern central pacta amb els sindicats treure més places a oposició per facilitar la jubilació parcial dels empleats públics
- Estudi científic Reduir un 25% del trànsit a Barcelona permetria evitar més de 200 morts per contaminació a l’any
- Selecció espanyola Lamine Yamal, el «superheroi» d’Espanya, s’emancipa
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- Llars espanyoles Tornen els plats de Duralex: un conegut supermercat ven la clàssica vaixella amb nous dissenys
- Procés complex La Sagrada Família preselecciona Miquel Barceló, Cristina Iglesias i Javier Marín per esculpir la façana de la Glòria