A OSCA
Més d'un centenar de desallotjats de dos campaments infantils per les tempestes a Biescas
Els nens i els monitors han sigut traslladats a un poliesportiu
Un total de 93 menors i 30 monitors han hagut de ser desallotjats de dos campaments situats a Ansó i Aso de Sobremonte, a Biescas, a causa de les tempestes registrades en les últimes hores a la comunitat.
Segons han informat fonts del Govern d'Aragó, els dos campaments van ser evacuats aquest dimarts al vespre, per les pluges i fortes tempestes que s'estaven produint.
Així, a Ansó es van desallotjar 50 menors i 15 monitors que van ser traslladats al poliesportiu del municipi; mentre que a Aso de Sobremonte hi havia 43 joves i 15 monitors, que també van ser portats al poliesportiu d'aquesta població.
Notícies relacionadesEn les tasques de trasllat hi ha col·laborat la Guàrdia Civil, voluntaris de Protecció Civil i la Creu Roja, han detallat les mateixes fonts.
Aquest dimarts una altra tempesta produïda cap a les 15.00 hores va obligar a evacuar un campament d'estiu ubicat a Orós Alto (Osca), on hi havia un total de 80 nens, d'entre 9 i 18 anys, i 20 monitors. Cap d'ells va resultar ferit.
- CICLISME El caos s’apodera de l’estrena del Tour amb Enric Mas de protagonista
- Victòria del campió d’Europa (2-0) El Madrid topa amb Luis Enrique
- Lleida Quatre morts i sis ferits en un accident a l’A-2 a Soses amb quatre cotxes implicats
- Sánchez insisteix a "salvar el vaixell" però perd un altre peó
- Comerç La FNAC d’El Triangle s’acomiada avui amb grans rebaixes
- Educació El psicòleg Álvaro Bilbao recorda les cinc preguntes que has de fer al teu fill abans que sigui tard
- Obesitat a Espanya: una pandèmia que causa una de cada cinc morts evitables
- Estudi de la personalitat Què significa desbloquejar el mòbil cada poc temps, segons la psicologia
- Salut ¿Per què els mosquits sempre et piquen a tu? La ciència ja té la resposta
- Lleida Quatre morts i sis ferits en un accident a l’A-2 a Soses amb quatre cotxes implicats