PROCÉS JUDICIAL PER UNA MUTILACIÓ
Colau demana responsabilitats policials i polítiques pel 'cas Quintana'
Herrera: "Si Felip Puig tingués una mica de dignitat, dimitiria immediatament"
L'alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, ha demanat aquest dissabte responsabilitats policials i polítiques després que l'advocada del subinspector dels Mossos d'Esquadra imputat per les lesions oculars sofertes per Ester Quintana reconegués aquest divendres que les ferides van ser produïdes per una arma policial.
En declaracions a la premsa després de participar aquest dissabte en un acte en memòria de les víctimes del genocidi de Srebrenica, l'alcaldessa ha assegurat que, encara que sigui tard, "ja és hora que es reconegui i se sàpiga" el que va passar.
Després de reconèixer l'advocada del subinspector dels Mossos que les ferides a la dona van ser produïdes per un objecte que va sortir d'una arma policial, Colau ha dit que és necessari que es reconeguin els errors i que es derivin responsabilitats polítiques i policials.
DIMISSIONS
Per la seva part, el coordinador nacional d'ICV, Joan Herrera, també ha valorat les novetats en el 'cas Quintana' amb la següent petició: "Si Felip Puig tingués una mica de dignitat, dimitiria immediatament".
Herrera ha recordat que quan Puig era el màxim responsable d'Interior va afirmar que Quintana va ser ferida per objectes llançats pels manifestants.
ICV-EUiA ha informat que registrarà una petició de compareixença perquè tant Puig com l'ara titular d'Interior, Jordi Jané, donin explicacions.
- Més d’un milió de catalans prenen Diazepam i altres ansiolítics
- Nova etapa L’emotiu comiat de Ramon Pellicer del ‘TN’ de TV3 després de 23 anys: «Ara assumirem altres responsabilitats»
- Deduccions fiscals El ‘BOE’ confirma una nova deducció de fins a 340 euros en el teu IRPF: així pots beneficiar-te d’aquesta ajuda
- 53 anys d’història Un tresor fotogràfic, en perill
- Jaume Miralles serà el nou director general d’IA del Govern
- Champions league La Premier encareix la Champions per a Barça i Reial Madrid
- TELEVISIÓ I MAS Em ve molt de gust
- Barcelona, protagonista Una ‘spin-off’ del Clínic avança en el tractament de leucèmies
- L’ACTUALITAT BLAUGRANA Flick enterra tots els egos
- La reaparició Bernal comença un altre viatge després de la lesió