EL PRECEDENT. BUSCANT EXEMPLES
Cap català amb projecció pública va fer el pas endavant

Matthew Tree.
El novembre del 2013, el col·lectiu Obertament va llançar una campanya per combatre l'estigma contra els problemes de salut mental. L'esquema era senzill: es tractava que algú conegut fes un pas endavant i s'identifiqués com una de les persones que conviuen amb aquesta situació.
El resultat va ser zero. Cap famós català es va decidir a sortir de l'armari. Potser no hi ha cap famós català amb un problema de salut mental, però no sembla probable. Obertament ho va considerar una prova palmària que el tabú existeix. Al final, l'únic que es va atrevir a posar la cara al servei de la causa va ser l'escriptor anglès establert a Catalunya Matthew Tree, que pateix un trastorn obsessiu. D'alguna manera, la campanya va ser un èxit relatiu, perquè va demostrar fins a quin punt ningú s'atreveix a admetre que pateix un problema de salut mental.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Gent Coldplay ‘caça’ dos infidels al seu concert: el CEO d’Astronomer Andy Byron i la cap de RRHH; el vídeo viral que dona la volta al món
- Recurs d'empara Puigdemont reclama al TC que li aixequi l'ordre d'arrest per "defensar la democràcia parlamentària consagrada a la Constitució"
- Per la nit Rodalies habilitarà 2.900 places d'autobús pel tall de cap de setmana de les línies R2 i R8 entre Montcada i Granollers Centre
- Tribunals El Suprem no revisarà la condemna de Rosa Peral després de la confessió de la seva exparella
- Demanda no resolta Set de cada deu barcelonins recolzaria un servei de bicis compartides que integri els municipis de l’Àrea Metropolitana