A SARRIÀ-SANT GERVASI

Detinguts 10 treballadors d'un prostíbul a Barcelona per drogar i robar als clients

Els arrestats sostreien a les seves víctimes els diners en efectiu i els carregaven grans imports a les seves vises

Prostíbul PussyCat Club de Barcelona.

Prostíbul PussyCat Club de Barcelona. / SORTIR.COM

1
Es llegeix en minuts

Els Mossos d'Esquadra han detingut 10 treballadors d'un prostíbul del districte barceloní de Sarrià-Sant Gervasi per presumptament robar a almenys 11 clients després de drogar-los, i han emès ordres de recerca i captura per a dues persones més.

Els detinguts són nou dones que exercien de prostitutes o cambreres --d'entre 24 i 41 anys i nacionalitats equatoriana, veneçolana i colombiana-- i el propietari, un home alemany de 51 anys.

La investigació es va iniciar arran de diverses denúncies de les víctimes, que després de contractar un servei de prostitució i prendre una copa es començaven a trobar molt malament a l'habitació, i en alguns casos arribaven a perdre el coneixement. Llavors els detinguts ho aprofitaven per robar-los diners i fer grans pagaments amb les seves targetes de crèdit, i després els feien fora del local i els deixaven sols, desorientats i sense diners al carrer.

AMFETAMINES, COCA I CRISTALL

La policia va fer analítiques a les víctimes i va detectar elevades dosis en la sang de substàncies com benzodiazepines, amfetamines, cocaïna i cristall (MDMA), entre altres.

Notícies relacionades

El 3 de març van registrar el local i van descobrir que de les 43 noies que hi treballaven, 23 portaven a sobre droga, presumptament per utilitzar-la amb els clients, i per tant també es van aixecar actes per tinença d'estupefaents.

Els detinguts, que no tenien antecedents policials, van passar a disposició judicial el 25 de març, i després el jutge va decretar presó per a dues de les detingudes i llibertat a l'espera del judici per a la resta.