VIOLÈNCIA MASCLISTA
Un home mata la seva dona i se suïcida a Terrassa
Els cadàvers han estat trobats en una casa de matinada
Els Mossos d'Esquadra investiguen l'homicidi d'una dona i el suïcidi d'un home. Els seus cadàvers han estat trobats aquesta matinada en una casa de Terrassa.
Fonts pròximes a la investigació han indicat que, a l'espera que es confirmin les circumstàncies del succés, tot apunta que es tractaria d'un cas de violència masclista en què l'home hauria matat la dona i posteriorment s'hauria suïcidat.
Segons han informat els Mossos, aquest dimecres cap a les 04.10 hores, han rebut un avís que indicava que en una casa de Terrassa hi havia els cadàvers de dues persones, tots dos de nacionalitat espanyola.
Notícies relacionadesAgents de l'Àrea d'Investigació Criminal (AIC) de la Regió Policial Metropolitana Nord dels Mossos d'Esquadra estan recopilant informació en aquests moments per aclarir els fets.
Si es confirma que és un cas de violència masclista, seria el primer a Catalunya d'aquest any i el tercer registrat a Espanya el 2015.
- Enquesta eleccions generals Espanya: Sumar i Junts perdrien la meitat dels seus escons després de dos anys de suport a Sánchez
- Successos Mor un turista francès durant el seu comiat de solter a Sils
- El 62% d’espanyols reclamen eleccions, entre ells un 40% de votants del PSOE
- La intrahistòria d’un canvi d’actitud Lamine sedueix Nico Williams
- Reforma de la llei Ultimàtum de Junts a Collboni pel 30% d'habitatge protegit: si no pacten abans d'agost, s'ajorna al 2028
- Bon Preu construirà un centre logístic a Parets del Vallès
- El repte d’atraure talent jove marca l’obertura del SIL
- BCN acull el primer Fòrum per a la Pau i la Seguretat a Europa
- Javier Escribano: "Estem explorant inversions industrials a Catalunya"
- L’FMI obriràla seva primera seu d’Espanya a València