PRIMER ÀNGELUS DE L'ANY

El Papa resa perquè "mai més hi hagi guerres al món"

En el seu primer tuit del 2015, Francesc ha pregat pels nens i per tots aquells que pateixen

El papa Francesc oficia la missa dedicada a la Verge Maria a la basílica de Sant Pere del Vaticà, avui.

El papa Francesc oficia la missa dedicada a la Verge Maria a la basílica de Sant Pere del Vaticà, avui. / ETTORE FERRARI (EFE)

1
Es llegeix en minuts

El Papa ha resat perquè "mai més hi hagi guerres" i ha subratllat que la "pau és sempre possible", alhora que ha fet una crida a "combatre l'esclavitud", durant el primer àngelus d'aquest any.

A més, en el seu primer tuit de l'any, Francesc ha pregat pels nens:

 

Francesc ha recordat el lema del seu missatge per a la Jornada Mundial de la Pau, 'No esclaus, sinó germans', i ha demanat que es promogui el "compromís de pau" entre totes les nacions.

"La pau és sempre possible i en l'arrel de la pau sempre hi ha l'oració", ha exclamat el Sant Pare.

"Avui és la Jornada Mundial de la Pau: 'No esclaus, sinó germans'. Les guerres ens fan esclaus i tots estem cridats a combatre l'esclavitud, cadascú segons la seva responsabilitat", ha clamat el Papa.

D'altra banda, el Pontífex ha advertit davant els milers de fidels reunits a la plaça de Sant Pere que la llei privada de gràcia "és un jou insuportable", mentre ha criticat la mentalitat "legalista tancada".

"JOC INSUPORTABLE"

"La llei de fet privada de gràcia es converteix en un joc insuportable, en lloc de fer-nos bé, ens fa mal", ha explicat Francesc.

Notícies relacionades

A més ha subratllat que Déu va venir al món per salvar i regenerar els homes i ha afegit: "Crist assumeix la condició humana alliberant-la de la tancada mentalitat legal".

El Pontífex també ha reflexionat sobre la importància del dia del baptisme i ha demanat als fidels que guardin en el seu cor aquell dia.