Una activista de Femen intenta emportar-se el nen Jesús del pessebre del Vaticà
La dona, amb el pit descobert i la paraula 'God' escrita al cos, irromp a la plaça de Sant Pere mentre el Papa llegia el seu missatge de Nadal

Una activista de Femen ha intentat emportar-se la imatge del nen Jesús del pessebre del Vaticà, aquest dijous. /
Una suposada activista del grup feminista Femen ha intentat aquest dijous emportar-se la figura del nen Jesús del pessebre instal·lat a la plaça de Sant Pere del Vaticà, però ha estat detinguda per agents de la Gendarmeria vaticana.
La dona, amb el pit descobert i la paraula 'God' (Déu) escrita al cos, ha irromput a la plaça de Sant Pere mentre el Papa llegia el seu missatge de Nadal des del balcó de la Lògia central de la basílica.
Notícies relacionadesMentre cridava alguns eslògans contra l'Església catòlica, ha aconseguit pujar al pessebre monumental col·locat a la plaça de Sant Pere i ha agafat la figura del nen Jesús, però mentre intentava escapar-se amb la imatge ha estat immediatament detinguda per un gendarme vaticà.
No és la primera vegada que activistes de Femen realitzen una acció al Vaticà i el 14 de novembre, diverses activistes van protestar amb el pit descobert a la plaça de Sant Pere contra la visita del 25 de novembre del papa Francesc al Parlament Europeu a Estrasburg (França).
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Transició ecològica Catalunya només disposa del 20% de l'energia verda necessària per a 2030
- Nous estudis revelen que estar solter pot evitar-te tenir demència
- Mamarazzis Tots els detalls que encara no s'han explicat de la festa de Lamine Yamal: 'casino ladys', 'mini-boys' i clàusules de fins a 2 milions
- Sondeig de la Generalitat Enquesta CEO: El suport a la independència de Catalunya es recupera per primera vegada en any i mig
- Pàrquing lliure Aparcar gratis a Barcelona: aquestes són les zones sense àrea verda